ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چرا قیمه رو می‌ریزی تو ماستا!

| دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

یه لحظه با خودتون فکر کنید دارید یه مسابقه فوتبال می‌بینید که چند دقیقه‌ای نگذشته، یکی از توپ جمع‌کن‌ها میاد وسط زمین و یه گل می‌زنه به یکی از تیم‌ها.
چند لحظه بعد یکی از مامورای پلیس هم می‌پره وسط و یه گل هم اون می‌زنه. بعد یکی از تماشاچی‌ها میاد وسط و توپ رو بر می‌داره و فرار می‌کنه.
دیگه خیالت راحت شده که حتما تموم شد و میشه یه بازی درست و حسابی رو دید که یه دفعه یکی از عکاسای گوشه زمین می‌پره وسط و تور دروازه رو با قمه جر می‌ده و دقایق طولانی گند می‌زنه تو بازی.
این بار مربی یکی از تیم‌ها میاد وسط و از پشت گردن دروازه‌بان تیم حریف رو می‌گیره و تکنیک خفه کردن رو اجرا می‌کنه روش و راهی بیمارستانش می‌کنه.
یهو دوربین می‌ره روی داور چهارم که چند تا مامور پلیس اومدن و دارن می‌برنش. چون چک برگشتی داشته و شاکیش حکم جلبش رو گرفته بوده.
این وسط یک دفعه برق استادیوم به خاطر مشکل زیرساخت‌ها اتصالی می‌کنه و حدود 20 هزار نفر از تماشاچی‌ها کشته می‌شن.
همه خلاصه از این وضعیت بازی کپ کردن و منتظرن ببینن داور چیکار می‌کنه که اونم دست می‌بره تو جیبش و بدون هیچ دلیلی به 7 تا از بازیکنای یکی از تیم‌ها که خوشش نمیاد، کارت قرمز می‌ده!
ناظر بازی هم در حالی دستگیر می‌شه که از اول بازی رفته بود تو رختکن بقیه داورها و داشت جیب اونا رو می‌زد.
میخوام بگم این وضعیت یه جورایی حال و روز این روزای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعاته که بدجوری قیمه‌ها داره ریخته می‌شه تو ماستا!
بابا جان آخه این چه وضعیتیه. چرا هر کس درست سر پست و مسوولیت خودش نیست. یعنی چی که هر کی هر کی شده.
بدبختی اینجاست که دیگه از جایی و کسی هم امیدی نیست که بتونه بیاد وسط و این وضعیت رو جمع و جور کنه. چون مثل فوتبال نیست که مثلا فیفا دخالت کنه از اون طرف هم سازمان ملل و اتحادیه جهانی مخابرات بیاد وضعیت ما رو سر و سامان بده.
خلاصه خیلی‌ها شروع کردن برای حفظ جان و مالشون از استادیوم، ببخشید از حوزه ارتباطات، خارج می‌شن و فرار رو بر قرار ترجیح می‌دن. منم خیلی وقته چند تا شغل جنبی و جایگزین برای خودم جور کردم و برای خنده اینجا موندم. شما هم به فکر باشید که خربزه آبه.
عزت زیاد
آق فری


(عصرارتباط)

  • ۹۸/۰۷/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">