ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چین قوانین جدید امنیت سایبری وضع می‌کند

| دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

رگولاتوری فضای سایبری چین روز یکشنبه پیشنهاد داد شرکت‌هایی که خواستار دریافت فهرست‌های سهام در هنگ کنگ هستند، در صورتی که این فهرست ها حاوی داده‌های مربوط به امنیت ملی باشد، باید با هدف حفظ امنیت سایبری مورد بازرسی قرار بگیرند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، علاوه بر این پلتفرم های بزرگ اینترنتی که به دنبال تاسیس مراکزی در خارج چین بوده یا قصد دارند مراکز تحقیقاتی در خارج از چین راه اندازی کنند باید گزارشی در مورد عملکرد و برنامه هایشان را تقدیم رگولاتوری کنند.

بر اساس پیش نویس این طرح که توسط اداره فضای سایبری چین ارائه شده، عموم مردم حق دارند در مورد روش های بهینه سازی سیاست های حریم شخصی پلتفرم های مذکور اظهارنظر کنند یا اصلاحیه هایی را ارائه کنند تا حقوق کاربران چینی بهتر تامین شود.

شرکت هایی که بیش از 100 میلیون کاربر اینترنتی در روز دارند باید هرگونه تغییرات مرتبط با سیاست حریم شخصی کاربران را به دولت اعلام کرده و موافقت رگولاتوری چین را جلب کنند.

علاوه بر این شرکت هایی که خدمات پیام رسان به کاربران چینی ارائه می کنند هم باید از این دستورالعمل پیروی کنند و با هدف جلوگیری از انحصارطلبی از محدودیت دسترسی کاربران به دیگر پلتفرم های رقیب یا جلوگیری از انتقال فایل‌ها به دیگر پلت‌فرم‌های اینترنتی خودداری کنند.

  • ۰۰/۰۸/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">