ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

محمد سالاری از سازمان فاوای شهرداری تهران نسبت به تاخیر در بارگذاری نقشه های مربوط به طرح های موضعی مصوب شورای شهر روی سامانه طرح تفصیلی شدیدا انتقاد کرد.
به گزارش گام نو؛ هوشمند سازی شهر تهران و تبدیل پایتخت به شهر هوشمد یکی از ادعاهایی است که در این دوره مدیریت شهری بارها شهرداران اصلاح طلب به آن اشاره کرده اند. مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نیز بر این باور است در دوره مدیریت وی هوشمند سازی شهر تهران تحولات بزرگی را تجربه کرده است. این در حالی است که رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نسبت به بی توجهی این سازمان در مقابل وظایفی که برعهده دارد، انتقاد کرد.

محمد سالاری دراین باره بیان کرد: در این دوره مدیریت شهری، طرح‌های موضعی ارزشمندی را در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان مصوب کردیم، اما متاسفانه تاخیر در بارگذاری برخی نقشه‌های این طرح‌ها در سامانه طرح تفصیلی، هزاران نفر از شهروندان را بلاتکلیف گذاشته است.

به گفته این عضو شورای شهر تهران؛  طرح تفصیلی منطقه ۲۲ و نقشه‌های آن، چند ماه پیش تصویب شد اما هنوز این نقشه‌ها به صورت کامل در سامانه بارگذاری نشده است و وقتی مردم به حوزه شهرسازی مراجعه می‌کنند، نمی‌توانند جوابی دریافت کنند.

سالاری همچنین با اشاره به اضافه شدن حدود ۱۰۸۰ هکتار به محدوده بافت فرسوده شهر تهران در این دوره، ایادآور شد: هرچند شورای عالی شهرسازی و معماری، این عدد را به ۹۰۰ هکتار، تقلیل داد اما نقشه‌های همین میزان هم هنوز در سامانه پیاده سازی نشده است تا عملیاتی شود.

به اعتقاد وی به رغم اینکه طرح موضعی کن چند ماه است که ابلاغ شده و اکنون شهرداری منطقه آماده اجرای طرح است اما نقشه‌های این طرح نیز بارگذاری نشده‌اند، این در حالیست که سازمان فاوا می‌تواند در عرض یک روز این کار را انجام دهد و این همه تاخیر جای سوال دارد که چرا تصمیمات ارزشمند شورا عملیاتی نمی‌شود و من فکر می‌کنم توطئه ای در کار است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">