ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش تعرفه ارتباطی حجاج همراه‌اولی

| دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ق.ظ | ۰ نظر

تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین همراه اول در کشور عربستان کاهش یافت.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: با آغاز مراسم حج تمتع و به منظور ارائه خدمات مناسب به حجاج همراه اولی، از روز یکشنبه ۸ مرداد در عربستان، تعرفه مکالمه ۷۲ درصد و تعرفه پیامک و اینترنت همراه تا ۹۲ درصد کاهش یافت.

در این طرح که در ادامه طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل همراه اول ارائه شده است، مکالمات دریافتی، داخلی و با ایران و همچنین اینترنت همراه و پیامک های ارسالی شامل تخفیف شده است.
بر اساس این طرح، تعرفه مکالمات داخلی و با ایران به ازای هر دقیقه از ۲۰۰۰ تومان به ۵۴۹ تومان، مکالمه دریافتی از ۲۰۰۰ تومان به ۶۴۹ تومان، تعرفه ارسال پیامک از ۲۰۰۰ تومان به ۱۴۹ تومان کاهش یافته و دریافت پیامک در کشور عربستان همچون گذشته رایگان است. تعرفه هر مگابایت اینترنت همراه نیز با ۹۲ درصد تخفیف، از ۲۰۰۰ تومان به ۱۴۹ تومان رسیده است.

همراه اول تأکید کرده بسته های اینترنتی در هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین الملل غیرقابل استفاده بوده و هزینه بر اساس مگابایت محاسبه می شود. کاربران در صورت عدم تمایل به استفاده از اینترنت گوشی، باید گزینه «دیتا رومینگ» گوشی خود را غیر فعال کنند.

هم اکنون سرویس رومینگ بین الملل اپراتور اول از طریق ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲کشور قابل استفاده است.

مشترکین همراه اول می توانند جهت دریافت اطلاعات تعرفه ای رومینگ بین الملل، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir  مراجعه و یا نام کشور موردنظر را به شماره ۸۰۷۰ پیامک کنند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">