ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش فعالیت قاچاقچیان گوشی همراه

| سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۸۶، ۰۵:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

منابع بازاری از توقف فعالیت برخی از قاچاقچیان عمده گوشی تلفن همراه به دلیل اقدامات اخیر نیروی انتظامی خبر می دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی تلفن همراه (موبنا) فروشندگان بازار تلفن همراه می گویند:با شدت گرفتن برنامه های ضد قاچاق نیروی انتظامی ، پس از لغو طرح رجیستری و همچنین افزایش ریسک پذیری این کار ،برای برخی از وارد کنندگان گوشی های قاچاق چاره ای جز توقف واردات غیر قانونی این محصول نمانده است.

یک منبع آگاه در بازار تلفن همراه تهران در این باره می گوید: با توجه به افزایش قیمت گوشی های قاچاق موجود در دبی و بر خورد قانونی نیروی انتظامی با قاچاقچیان ادامه کار در این زمینه را با مشکلات فراوانی روبرو کرده است.

به گفته برخی فروشندگان بیش از 50 درصد سهم بازار فروش گوشی های تلفن همراه متعلق به گوشی های بدون گارانتی معتبر یا همان گوشی های قاچاق است.

در پی این اتفاقات در بازار تلفن همراه تهران ، هم اکنون جای بیشتری برای توزیع گوشی های گارانتی دار در سطح بازار ایجاد شده است.

شرکت های گارانتی کننده اصلی نیز از این موقعیت استفاده کرده و با افزایش توزیع گوشی های جدید در سطح بازار تلفن همراه به مقابله با بازار گوشی های قاچاق پرداخته اند.

یکی دیگر از فروشندگان عمده در این باره می گوید: محموله جدید که سه روز گذشته در بازار تلفن همراه باید توزیع می شد توسط نیروی انتظامی توقیف شده است و این موضوع افزایش قیمت گوشی های موجود در بازار را به همراه داشت.

به عقیده فعالان بازار، افزایش قیمت گوشی های موجود در بازار تا ورود محموله جدید و توزیع آن در بازار تهران ادامه خواهد داشت .

  • ۸۶/۰۶/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">