ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش قیمت سیم کارت تا 250 هزار تومان

| جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۸۵، ۰۲:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

با وجود قیمت‌‏های فعلی سیم کارت در بازار آزاد, قطعاً استقبال بسیار کمی از ثبت نام سیم کارت انجام می‌‏گیرد.

مهران علی نژاد، دبیر انجمن صنفی فروشندگان سیم کارت تلفن همراه، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در ارزیابی خود از وضعیت بازار تلفن همراه، با تاکید بر این‌‏که این بازار دچار سردرگمی است و هر کس یک قیمتی را برای سیم کارت‌‏ها تعیین می‌‏کند، اظهارداشت: در حال حاضر متولی قیمت سیم‌‏کارت در کشور وجود ندارد و اگرچه از طریق رسانه‌‏های جمعی قیمت این کالا هر روز اعلام می‌‏شود؛ اما قیمت‌‏های اعلام شده با قیمت‌‏های بازار کاملاً متفاوت است.

وی, با بیان این‌‏که پس از اعلام ثبت نام سیم کارت دولتی بازار شاهد سردرگمی بیشتری نسبت به گذشته شده است, یادآور شد: فعالان بازار نمی‌‏توانند پیش‌‏بینی صحیحی از این بازار داشته باشند.

علی نژاد، با اشاره به سیم کارت‌‏های کد 1 ، 2 و 3 اپراتور اول، گفت: به نظر می‌‏رسد افت قیمت در کدهای مذکور به شدت سایر کدها باشد.

وی، با بیان این‌‏که افت قیمت سیم کارت جلوی سرمایه‌‏گذاری در این بخش را گرفته است، تصریح کرد: بسیاری از سرمایه‌‏گذاران با ورود سرمایه‌‏های خود به این بخش سبب ایجاد اشتغال شده بودند که با کاهش قیمت‌‏ها، به سمت بیکاری سوق پیدا کردند.

دبیر انجمن صنفی فروشندگان سیم کارت، با بیان این‌‏که جنبه سرمایه‌‏گذاری سیم کارت از بین رفته است, اظهارداشت: به نظر می‌‏رسد استقبال بسیار کمی از ثبت سیم کارت 288 هزار تومانی صورت بگیرد.

وی, با اشاره رقابت بین اپراتور اول و دوم در عرضه سیم کارت، گفت: شرکت ایرانسل برای رقابت با اپراتور اول باید خدمات و کیفیت سیم کارت خود را افزایش دهد.

علی نژاد، گفت: با واگذاری سیم‌‏کارت‌‏های 288 هزار تومانی اپراتور اول به نظر می‌‏رسد قیمت سیم‌‏کارت برخی از کدها در بازار آزاد به زیر 250 هزار تومان هم برسد.

  • ۸۵/۱۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">