ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کرمان،یزد و قم برترین‌ها درکیفیت ارتباطات

| سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ | ۰ نظر

مدیر کل دفترنظارت و ارزیابی فنی شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: استانهای کرمان، یزد و قم به عنوان برترین ها دربخش شبکه ارتباطات زیرساخت بر اساس ارزیابی کیفیت ارتباطات و پایداری شبکه شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مزبور ،حسین حمیدی پور افزود: اداره کل یاد شده به شکل مستمر شبکه زیرساخت را میدانی مورد پایش و ارزیابی قرار می دهد و در پایان سال ، استانها از نظر کیفیت ارتباطات و پایداری شبکه مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می گیرند .
وی اظهار داشت: استانها در این ارزیابی ها از نظر میزان تجهیزات فعال و تعداد ایستگاههای تابعه به سه گروه تقسیم شده اند و امسال 17 استان دربخش های تجهیزات انتقال، فیبرنوری، سوئیچ، داده و تغذیه نیرو ارزیابی شده اند.
این مقام مسئول گفت: آزمایش های دوره ای و مستند سازی به عنوان شیوه مشترک ارزیابی همه سامانه های شبکه راه دور در شرکت ارتباطات زیرساخت مورد استفاده قرار می گیرند .
مهمترین دستاورد این ارزیابی ها ارتقای کیفیت خدمات و در نتیجه افزایش رضایت مشتریان است.
شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی شبکه مادر مخابراتی در کشور و کارگزار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با هدف اعمال حاکمیت، وظیفه اجرای سوئیچینگ و ارتباطات اپراتورهای مخابراتی را در نقاط حضور و شبکه های مربوط بر عهده دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">