ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 546 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در عملیات پلیس شهرستان رفسنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان رفسنجان از طریق کار اطلاعاتی از دپوی تعداد زیادی دستگاه ماینر(دستگاه استخراج ارز دیجیتال) در یک مکان مشخص در این شهر مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در این رابطه ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضائی از یک کارخانه متروکه 546 دستگاه ماینر ساخت کشور چین که بصورت پلمب شده در این محل دپو شده بودند را کشف کردند.

وی با اشاره به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریالی این اقلام غیر مجاز بیان داشت: در بررسی‌های میدانی نیز مشخص شد افرادی در این محل قصد نصب و راه‌اندازی این دستگاه‌ها با اتصال به شبکه اینترنت را داشته‌اند که در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

 

کشف مزرعه ارز دیجیتال در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف ۴۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال " بیت کویین " به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد .

سرهنگ سید جواد رضوی در این خصوص گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی دشتستان در پی دریافت اخبار و اطلاعات موثق مبنی بر نصب و راه اندازی تأسیسات استخراج ارز دیجیتال در بافت حاشیه‌ای شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان تحقیقات لازم را با هماهنگی مقام قضائی آغاز کردند.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی و تکمیل تحقیقات مشخص شد که افرادی با هویت معلوم و با بهره گیری غیر مجاز از شبکه توزیع برق اقدام به راه اندازی ۴۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کرده اند.

رضوی تصریح کرد: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات منسجم تمامی تجهیزات استخراج ارز دیجیتال را جمع آوری کردند.

وی برخورد با مجرمان و هنجارشکنان را در دستور کار پلیس دشتستان دانسته و از مردم خواست برای کمک به اقتصاد، آرامش و امنیت جامعه در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ ایرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">