ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کلاهبرداری در «سایت‌های پیش‌بینی ورزشی»

| دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا درخصوص ترفند تازه کلاهبرداران سایبری با راه‌اندازی سایت‌های پیش بینی ورزشی هشدار داد.

سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا انتظامی کشور در گفت‌وگو با فارس به ترفند تازه مجرمان سایبری اشاره و اظهار داشت: مجرمین سایبری با استفاده از احساسات ورزشی برخی کاربران اقدام به راه‌اندازی سایت‌های پیش‌بینی ورزشی کرده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری یا برداشت غیرمجاز از حساب کاربران می‌ کنند.

سرهنگ رجبی تصریح کرد: مجرمان سایبری همیشه در کمین کاربران فضای مجازی بوده و با ترفندهای مختلف سعی می‌کنند با نصب برنامه‌های موبایلی روی تلفن همراه قربانی و ایجاد دسترسی نسبت به سرقت اطلاعات به خصوص اطلاعات بانکی آنها اقدام کنند.

وی افزود: علاوه بر این‌ روش، ترفند برنده شدن در مسابقات رادیویی و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی هم یکی از شگردهای کلاهبرداران اینترنتی است تا از این طریق هم افراد را فریب داده و حسابشان را خالی کنند.

  • ۰۱/۰۳/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">