ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کیف پول دیجیتال متا شکست خورد

| يكشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۴:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

متا در حال تعطیل کردن نووی، کیف پول دیجیتالی خود برای استفاده از ارزهای دیجیتال کوتاه مدت است که نشانگر شکستی تازه برای آن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ در اطلاعیه‌ای که توسط این شرکت منتشر شده اعلام شده این پلتفرم در اول سپتامبر تعطیل می‌شود و ۲۰ ژوئیه آخرین روز برای اضافه کردن مبالغ مورد نظر کاربران به آن است. متا به کاربران توصیه کرده که موجودی خود را «در اسرع وقت» برداشت کنند و خاطرنشان کرده که تلاش می‌کند پول‌های باقی‌مانده احتمالی را پس از آخرین روز فعالیت نووی به حساب‌های بانکی مشتریان و کارت‌های نقدی آنان منتقل کند.

در حال حاضر، این تعطیلی معنایی جز پایان جاه طلبی‌های متا در زمینه ارزهای دیجیتال ندارد. این شرکت در اکتبر گذشته نووی را در قالب یک طرح آزمایشی راه اندازی کرد. این کیف پول از دیم ارز دیجیتال داخلی متا، که قبلاً با نام لیبرا معروف بود پشتیبانی نمی‌کرد. یک ماه بعد از راه اندازی نووی دیوید مارکوس، رئیس رمزارز شرکت متا آن را ترک کرد. در آغاز سال ۲۰۲۲ هم با فروش دارایی‌های دیم، فعالیت‌های آن متوقف شد.

البته این تحول لزوماً به معنای کنار گذاشته شدن ایده استفاده از کیف پول دیجیتال توسط متا نیست. این شرکت قصد دارد از این ایده در حوزه‌های بلاک چین و معرفی محصولات جدید مانند کلکسیون‌های دیجیتال استفاده کند و آن را همزمان با همه گیر شدن وب ۳ بیشتر به کار بگیرد.

پیش از این مارک زاکربرگ تغییر نام فیس‌بوک پی به متا پی را «نخستین گام» به سمت ایجاد یک کیف پول دیجیتال برای متاورس خواند و افزود: آینده‌ای را متصور است که در آن متا پی به عنوان مکانی برای ذخیره تمام اقلام دیجیتالی که شما در دنیای مجازی می‌خرید یا ایجاد می‌کنید عمل می‌کند.

  • ۰۱/۰۴/۱۲

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">