ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گردهمایی فعالان ICT ایران در جیتکس ۲۰۲۱

| شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

گردهمایی فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (روز فناوری ایران) در رویداد نمایشگاهی جیتکس ۲۰۲۱ روز ۲۸ مهرماه جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این گردهمایی در حاشیه رویداد جیتکس ۲۰۲۱ در مرکز تجارت جهانی دبی (محل دائمی نمایشگاه های دبی) از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۵ برپا خواهد شد.

گردهمایی فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران به مناسبت «روز فناوری ایران» و با هدف معرفی ظرفیت‌های تجاری صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و برگزاری ملاقات‌های تجاری با شرکت‌کنندگان در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ برگزار می شود.

این گردهمایی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری اتاق بازرگانی تهران، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و شرکت هوشمند کاران دانش انجام می شود.  

نمایشگاه جیتکس فرصتی استثنایی را برای آشنایی استارتاپ‌های ایرانی با جدیدترین فناوری‌ها، ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان مطرح دنیا و جذب سرمایه بین‌المللی فراهم خواهد کرد. بخش‌های اصلی نمایشگاه شامل هوش مصنوعی، فناوری‌های مدیریت و بهره‌وری از Big Data، راهکارهای مرتبط با فضای ابری، شبکه و امنیت سایبری، فناوری‌های مرتبط با بلاکچین و  فین‌تک، راهکارهای مالی است.  

۲۰ شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات  و ارتباطات، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به رویداد GITEX FUTURE STARS ۲۰۲۱ اعزام می‌شوند.

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است؛ چرا که یکی از اهداف اصلی این نهاد، تسهیل مسیر تجاری‌سازی محصولات و خدمات، توسعه توانمندی‌های مدیریتی و بازاریابی، کمک به شکل‌دهی ارتباطات بین‌المللی و ورود به بازارهای خارجی با هدف بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان و ورود آن‌ها به زنجیره ارزش جهانی است.

  • ۰۰/۰۷/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">