ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک فعال صنفی بازنشستگان کارگری از ناتوانی در دریافت نسخ الکترونیک انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قطعی و کندی اینترنت، مشکلاتی برای درمان بیمه شدگان به خصوص بازنشستگان به وجود آورده است.

در روزهای اخیر، بازنشستگان در تماس‌هایی از ناتوانی در دریافت نسخه الکترونیک در برخی شهرهای کشور خبر دادند؛ ظاهراً به دلیل کندی و اختلال اینترنت، در برخی مطب‌های پزشکان و کلینیک ها، نوشتن نسخه الکترونیک امکانپذیر نیست.

محمدعلی براتی (فعال صنفی بازنشستگان قروه) در این رابطه می‌گوید: در روزهای گذشته، بازنشستگانی که به کلینیک‌ها و مطب‌های پزشکان مراجعه کردند، عموماً با این جمله مواجه شدند که «نت قطع است» یا «بسیار ضعیف است» و نمی‌توانیم از نسخه الکترونیک استفاده کنیم؛ بازنشستگانی که نیاز به داروهای خاص دارند یا از بیماری‌های مزمن رنج می‌برند، ناچار شدند پول داروها را آزاد حساب کنند که هزینه بسیار سنگینی است.

به گفته براتی، بایستی امکانات برخورداری بازنشستگان از خدمات درمان بیمه‌ای فراهم باشد. او تاکید می‌کند: بازنشستگان عموماً بیمه تکمیلی دارند که هزینه مازاد بابت آن می‌پردازند؛ در یک ماه اخیر، بسیاری از بازنشستگان علیرغم پرداخت هزینه بیمه تکمیلی، نتوانستند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

این فعال صنفی بازنشستگان کارگری اضافه می‌کند: پرداخت هزینه‌های دارو و درمان حتی فقط برای یک ماه، از عهده بازنشستگان خارج است؛ بازنشسته‌ای که نهایت ۷ میلیون تومان حقوق ماهانه دارد، از کجای زندگی خود بزند که بتواند پول داروهای قلب یا دردهای کلیه و عروق را از جیب پرداخت کند؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">