ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گوگل: انحصارطلب نیستیم

| چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

گوگل اتهامات وارده از سوی وزارت دادگستری آمریکا در مورد انحصارطلبی خود را رد کرد و استدلال‌های متنوعی در این زمینه ارائه کرد.

به گزارش مهر وزارت دادگستری آمریکا از مدتی قبل اتهامات تازه ای را بر علیه گوگل مطرح کرده و مدعی شده گوگل از تسلط خود بر بازار جستجوهای اینترنتی موبایلی برای کنار زدن رقبا و به حاشیه راندن آنها سوءاستفاده می‌کند.

گوگل در واکنش، تمامی اتهامات وزارت دادگستری آمریکا را تکذیب کرده و افزوده که توافقات گوگل با اپل و توزیع کنندگان و فروشندگان محصولات مبتنی بر اندروید نشان می‌دهد که گوگل رفتاری مبتنی بر قانون و کاملاً رقابتی دارد.

گوگل در این مورد تصریح کرده: افراد از جستجوگر گوگل استفاده می‌کنند، زیرا آنها در این زمینه حق انتخاب دارند و کسی آنها را به این کار مجبور نکرده است. تمامی کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون می‌توانند هر زمان که اراده کنند از خدمات شرکت‌های رقیب مانند بینگ، داک داک گو و غیره استفاده کنند.

گوگل همچنین از وزارت دادگستری آمریکا خواسته تا رسیدگی به این موضوع را در دادگاه متوقف کند و تمامی مسائل را از طریق رسیدگی بند به بند حل و فصل کند. در عین حال بعید به نظر می‌رسد که این پاسخ‌ها وزارت دادگستری ایالات متحده را قانع کند و احتمالاً پیگیری قضائی موضوع ادامه می‌یابد.

  • ۹۹/۱۰/۰۳

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">