ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یوتیوب صفحه «اسکای نیوز» را بست

| دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

یوتیوب در اقدامی بی سابقه حساب کاربری شبکه اسکای نیوز را در این شبکه اجتماعی به علت انتشار اخبار و اطلاعات دروغ در مورد ویروس کرونا تعلیق کرد.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، به دنبال انتقادات گسترده از یوتیوب به علت بی توجهی به وجود انبوهی از ویدئوهای گمراه کننده در مورد ویروس کرونا، این سایتِ زیرمجموعه گوگل موضوع را جدی تر کرده  وبرخی محتواهای گمراه کننده را حذف کرده است.

با این حال سابقه نداشته که یوتیوب در این روند با حساب های کاربری مشهور و شناخته شده برخورد کند. حال برای اولین بار حساب کاربری شبکه اسکای نیوز استرالیا در یوتیوب برای یک هفته تعلیق شده و این شبکه طی هفت روز آینده حق آپلود هیچ ویدئویی را در یوتیوب ندارد.

بررسی های یوتیوب نشان می دهد در چندین ویدئوی اسکای نیوز، اطلاعات غلطی در مورد ویروس کرونا به مخاطبان ارائه شده است. در این ویدئوها وجود سویه های جدید ویروس کرونا تکذیب شده یا ادعا شده که استفاده از هیدروکسی کلروکین و ایورمکتین درمانهای موثری برای مقابله با کرونا هستند.

یوتیوب مدعی است تولید و انتشار چنین ویدئوهایی می تواند آسیب های را در جهان واقعی به همراه داشته باشد و تکرار رویدادهایی از این دست منجر به بسته شدن کامل حساب شبکه اسکای در یوتیوب می شود. اسکای نیوز در مقابل اعلام کرده که در هیچ یک از ویدئوهای خود وجود ویروس کرونا را انکار نکرده و یوتیوب با این اقدام خود تفکر آزادانه را تهدید می کند.

  • ۰۰/۰۵/۱۱

اخبار جعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">