ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

با صدور دستور شهرداری تهران بر اساس ماده 100 مبنی بر جمع آوری حدود 10 دکل آنتن BTS اپراتور همراه اول از آغاز امسال تاکنون و کاهش میزان ضریب نفوذ این اپراتور در برخی مناطق شهرستان تهران مشکلاتی در زمینه ایجاد ارتباط تلفن همراه، اتصال اینترنتی و ارسال پیامک برای مشترکان این اپراتور ایجاد شده است.

ایرنا- بر اساس حکم صادره از کمیسیون ماده 100 شهرداری تهران مبنی بر جمع آوری دکل‌های آنتن BTS از اوایل امسال حدود 10 آنتن BTS مربوط به سایت همراه در مناطق مختلف از جمله در مناطق دربند، اختیاریه، پیروزی و گیشا جمع آوری شده است.

شاید در ظاهر اولیه داستان این گونه تصور شود که جمع آوری این آنتن‌ها می‌تواند شرایط سلامتی شهروندان تهرانی را تضمین کند ولی وقتی پای صحبت اهالی این محله‌ها می‌نشینیم متوجه برخی مشکلات ناشی از حذف این آنتن در این مناطق می‌شویم.

یکی از مشترکان در منطقه اختیاریه با بیان بروز مشکلات ارتباط تلفنی همراه اول گفت: در زمان ایجاد ارتباط تلفنی گاهی با حذف آنتن مواجه می‌شویم که برای دریافت آنتن مدام به نقاط مختلف حرکت می‌کنیم تا با دریافت آنتن امکان مکالمه تلفنی برای من مهیا شود.

یکی دیگر از شهروندان ساکن در منطقه دربند نیز گفت: در طول دو ماه گذشته در زمان تماس با اختلالات مواجه می‌شدم که اوایل تصور خاصی از این موضوع نداشتم تا اینکه متوجه شدم که یکی از دکل‌های مخابراتی مستقر در این محدود بنابه دستور شهرداری تهران جمع اوری شده است.

یکی از کسبه محله پیروزی نیز دراین خصوص گفت: اختلالاتی تلفن همراه که از دو ماه قبل در این محله به وجود امده بیشتر اهالی کسبه محله را وادار کرده است که از دیگر اپراتورهای تلفن همراه به جای همراه اول استفاده کنند.

یکی دیگر از مشترکان همراه اول در منطقه گیشا نیز در خصوص کاهش سرعت اینترنتی گوشی گفت: یکی از امکانات جدید در مکالمات بین‌المللی استفاده از اینترنت است که من برای ارتباط با فرزندانم در خارج کشور نیاز ضروری به این اتصالات دارم ولی چند مدتی است که در حین مکالمه با قطعی چندین دقیقه‌ای مواجه می‌شوم.

یک خانم ناراضی در منطقه دربند نیز با انتقاد از شرایط حذف دکل‌های مخابراتی در این محله گفت: انتظار مردم در پیشرفت‌های که در سطح جهانی بوجود می‌آید این است که امکانات داخلی نیز در ارتباط با تلفنی همراه نیز افزایش پیدا کند نه اینکه روز بروز با یک تصمیم گیری غلط با نقصان تسهیلات و امکانات برخوردار شویم.

شورای شهر تهران با تصویب تجمیع دکل‌های مخابراتی با هدف حفظ منظر شهری و تامین سلامت شهروندان بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنتن‌های BTS برای سلامتی شهروندان خطرساز است یا نه که در واقع ابهام همچنان باقی است ولی اجرای عملیاتی جمع آوری این دکل‌ها مشکلات خاصی را برای مشترکان ایجاد کرده است.

نظرات  (۱)

دمشون گرم .....چرا فقط ما در روستاهها آنتن نداشته باشیم شما هم مثل ما ......همراه اول روستاهها تنها هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">