ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

5 هزار گوشی رجیستر نشده غیر فعال شد

| سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه 5 هزار گوشی موبایل رجیستر نشده از شبکه خارج و غیرفعال شده است، گفت: با سازمان تعزیرات هماهنگ شده تا سریعاً به شکایت شاکیان رسیدگی شود.

حمیدرضا دهقانی‌نیا در گفت‌‌وگو با فارس گفت: تعداد 5 هزار گوشی موبایل که کد شناسه‌ آنها در شبکه اپراتورهای کشور به ثبت نرسیده است و قاچاق محسوب می‌شوند از شبکه خارج شده و دیگر قابلیت استفاده را ندارند. 

 مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه پیش از اجرای طرح رجیستری و از زمان اجرای آن مرتب به مردم اعلام شده است که در هنگام خرید استعلام اصالت دریافت شود و سپس اقدام به خرید گوشی موبایل کنند، گفت: عدم دقت منجر به این اتفاقات می‌شود. 

وی با بیان اینکه به خریداران گوشی‌های تلفن همراه قاچاق یک ماه فرصت داده شده بود تا اقدامات لازم را انجام دهند و در این فرصت گوشی خود را به فروشنده پس دهند، بیان داشت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هماهنگی لازم را با سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان انجام داده است که سریع به شکایات این افراد رسیدگی شود.  

وی اظهار داشت: بارها تاکید شده که خریداران در زمان خرید نسبت به استعلام کد شناسه و ثبت IMEI و دریافت فاکتور خرید اقدام کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">