ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

۶ گوشی‌ اقتصادی سامسونگ با باتری قوی

| جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

گوشی‌های هوشمند حالا به دستگاهی همه کاره تبدیل شده‌اند که می‌توانند ساعت‌های زیادی از شبانه‌روز کاربران را سرگرم و مشغول کند. از بازی کردن و وبگردی و بررسی شبکه‌های اجتماعی تا آموزش و یادگیری همه و همه با داشتن یک گوشی ۵ یا ۶ اینچی به سادگی انجام می‌شود. اما برای اینکه گوشی‌های هوشمند را برای ساعات بیشتری در اختیار داشته باشیم و از قابلیت‌های این دستگاه در مدت زمان بیشتری استفاده کنیم می‌بایست در زمان انتخاب و خرید آنها، گوشی‌های با ظرفیت بالای باتری را خریداری کنیم.
موضوعی که بسیاری تصور می‌کنند تنها به گوشی‌های پرچمدار اختصاص دارد و نیازمند صرف هزینه‌های زیادی است، در حالی که با کمی جست‌وجو در بازار می‌توان گوشی‌هایی را پیدا کرد که در عین داشتن قیمت مناسب و اقتصادی دارای باتری‌های بادوام و پرظرفیت هستند. نسل جدید گوشی‌های سری A سامسونگ با همین هدف طراحی و عرضه شده‌اند. این سری از گوشی‌های سامسونگ علاوه بر طول عمر بالای باتری از پردازنده سریع، دوربین قدرتمند و نمایشگر چشم‌نواز بهره می‌برند.
در ادامه با چند مدل از گوشی‌های اقتصادی سامسونگ که به باتری بزرگ و پرظرفیت مجهز هستند، آشنا می‌شویم.

 

گلکسی A51
سامسونگ پس از عرضه گوشی ۶.۴ اینچی گلکسی A50 که با استقبال گسترده کاربران روبه‌رو شد و در میان پرفروش‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹ قرار گرفت، در روزهای آغازین سال جدید میلادی گلکسی A51 را روانه بازارهای جهانی کرد. A51 در ۶.۵ اینچ و با نمایشگری سوپرآمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل طراحی شده است. صفحه نمایش A51 با محافظ گوریلا گلاس ۳ در برابر ضربات و خط و خش محافظت می‌شود.
اگر به دنبال گوشی با ظاهری زیبا هستید که عمر باتری زیادی داشته باشد و بتواند لحظات خاطره‌انگیز زندگی‌تان را با کیفیت عالی ثبت کند، گلکسی A51 با داشتن باتری ۴۰۰۰ میلی‌امپری، دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.
دوربین اصلی A51 از دو سنسور ۴۸ مگاپیکسلی (واید) و ۱۲ مگاپیکسلی (اولترا واید) و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی (ماکرو و عمق) تشکیل شده است. تصاویر گرفته شده با این دوربین را می‌توانید از نمایشگر چشم‌نواز A51 با تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل در هر اینچ تماشا کنید. مغز اصلی این گوشی ۱۷۲ گرمی با پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۹۶۱۱ هدایت و پردازش می‌شود.
گلکسی A51 در چهار مدل یا نسخه رم ۴ و حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی یا رم ۶ و ۸ گیگابایتی با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است.

 

گلکسی A30S
گلکسی A30s دیگر گوشی اقتصادی سامسونگ است که با باتری پرظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌امپری تولید و عرضه شده است. A30s از نمایشگری ۶.۴ اینچی با ۱۶۹ گرم وزن طراحی شده است.
گلکسی A30s از دوربین سه‌گانه قدرتمندی برخوردار است که از سه سنسور ۲۵ مگاپیکسلی (واید)، ۸ مگاپیکسلی (اولتراواید) و ۵ مگاپیکسلی (عمق) برای ثبت تصاویر کمک می‌گیرد. دوربین سلفی A30s از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده است. گلکسی A30s از پردازنده هشت هسته‌ای با چیپست ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۹۰۴ بهره می‌برد.
این گوشی اقتصادی سری A سامسونگ در دو نسخه رم ۳ و حافظه ۳۲ گیگابایتی یا رم ۴ و حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است.
نسل جدیدتر این سری با نام گلکسی A31 اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد و به زودی وارد بازار ایران می‌شود. A31 با ابعادی مشابه A30 و A30s یعنی در ۶.۴ اینچ طراحی شده اما باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و دوربین چهارگانه (با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی) به همراه بهبود سایر قابلیت‌ها مثل رزولوشن صفحه نمایش آن را از نسل قبلی خود متمایز می‌کند.

 

گلکسی A20S
یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی سامسونگ که از باتری بادوام و با ظرفیت بالا بهره می‌برد، مدل ۶.۵ اینچی گلکسی A20S است.
باتری ۴۰۰۰ میلی‌امپری این گوشی به همراه پردازنده هشت هسته‌ای آن می‌تواند با یکبار شارژ، یک روز کامل پاسخگوی کارکرد‌های طولانی مدت شما باشد. علاوه بر این همانند A50s و A30S که به قابلیت شارژ سریع ۱۵ وات مجهز بودند، در A20S هم این قابلیت کمک کرده تا زمان شارژ گوشی به حداقل برسد.
گلکسی A20S مجهز به نمایشگر سوپر آمولد Infinity-V است. حاشیه کم نمایشگر و ابعاد مناسب ۶.۵ اینچی آن موجب شده تا تجربه‌ بصری فراگیر و گسترده‌تری به چشم کاربران منتقل شود.
دوربین اصلی A20s با سه سنسور ۱۳، ۸ و ۵ مگاپیکسلی تصاویر مورد نظر شما را ثبت می‌کند. در بخش سلفی هم سنسوری ۸ مگاپیکسلی این وظیفه را بر عهده دارد.
A20s را می‌توانید در دور مدل و با میزان رم و حافظه داخلی گوناگون (رم ۳ و حافظه ۳۲ گیگابایتی یا رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی) تهیه کنید. سنسور اثر انگشت در قاب پشتی گوشی و چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ از دیگر قابلیت‌های این گوشی اقتصادی سری A است.

 

گلکسی A10S
فهرست گوشی‌های اقتصادی سری A سامسونگ که از باتری پرظرفیت و بالای ۴۰۰۰ میلی‌امپری بهره می‌برند نام گوشی ۶.۲ اینچی گلکسی A10S را در خود ثبت کرده‌ است.
A10S همچون نسل قبلی خود گلکسی A10 که یکی از گوشی‌های محبوب سال ۲۰۱۹ بود، در عین اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه بودن با قابلیت‌های متنوع و پیشرفته‌ای طراحی شده است.
دوربین اصلی A10s با دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن نیز به کمک سنسور ۸ مگاپیکسلی خود تصاویر و ویدئوهای مورد نظر شما را ثبت می‌کنند.
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با رم ۲ یا ۳ گیگابایتی و پردازنده هشت هسته‌ای کار ذخیره‌سازی و پردازش اطلاعات شما را برعهده دارد.
طراحی گلکسی A10s همچون اغلب گوشی‌های نسل جدید سری A از سبک جدید گوشی‌های سامسونگ پیروی می‌کند. در این نسل از گوشی‌های هوشمند، حاشیه صفحه نمایش به کمترین میزان می‌رسد تا کاربران صفحه گسترده‌تری را برای دیدن و تماشای محتواها داشته باشند. در بخش دوربین سلفی A10s برشی V شکل دیده می‌شود تا شاهد صفحه نمایش Infinity-V در این گوشی اقتصادی سامسونگ باشیم.
گلکسی A10s در ۶.۲ اینچ و با نمایشگر سوپرآمولدی با روزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ طراحی شده است.

 

گلکسی A11
گلکسی A11 از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ است که به تازگی رونمایی و عرضه شده است. A11 در ۶.۴ اینچ و با صفحه نمایش Infinity-O طراحی شده است. این گوشی ۱۷۷ گرمی از پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت پردازش سرعت ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد.
همچون اغلب گوشی‌های نسل جدید سری A گلکسی A11 هم از باتری بزرگ و پرظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این باتری که دارای شارژ سریع ۱۵ واتی است، کاربران را از شارژ کردن‌های مداوم نجات می‌دهد و تنها نیاز است یک بار در طول شبانه‌روز آن را شارژ کنند.
دوربین سلفی A11 از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با میزان گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده که در گوشه سمت چپ بالایی نمایشگر جا خوش کرده است. دوربین اصلی گلکسی A11 هم با سه سنسور ۱۳ مگاپیکسلی واید، ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی عمق ویدئوها و عکس‌های کاربران را به شکلی کم‌نقص و زیبا ثبت می‌کند. سنسور اثر انگشت و فلاش LED اجزای دیگری است که در قاب پشتی گوشی دیده می‌شود.
گلکسی A11  با رم ۲ یا ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه شده است، ضمن اینکه قابلیت ارتقا حافظه به کمک پشتیبانی از درگاه microSD وجود دارد.

 

گلکسی A01
گلکسی A01 در اولین ماه سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی شد. این گوشی ۵.۷ اینچی با پردازنده هشت هسته‌ای، صفحه نمایش Infinity-V، دوربین دوگانه و طراحی منسجم و یکپارچه خود تجربه‌ای عالی و فراتر از تصور در اختیار کاربران می‌گذارد.
صفحه نمایش HD+ این گوشی ویدئوها و تصاویر را به شکلی چشم‌نواز و با رنگ‌هایی طبیعی و زنده نمایش می‌دهد. A01 از دو پردازنده چهار هسته‌ای 1.95 و 1.45 گیگاهرتزی بهره می‌برد که به همراه باتری ۳۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی آن می‌تواند به خوبی از پس درخواست‌ها و کارهای معمول و روزمره کاربران شامل بازی، پخش فیلم‌ها، باز کردن همزمان چند برنامه بربیاید.
رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی که قابلیت ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت را دارد از دیگر قابلیت‌های این گوشی ۱۴۹ گرمی است.
 

  • ۹۹/۰۴/۱۳

سامسونگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">