ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: تاکنون بیش از ۷۲۰۰ نانوایی در سطح استان تهران به دستگاه کارتخوان مجهز شده که کار نصب این دستگاه‌ها برای همه نانوایی‌های استان تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، حشمت‌الله عسکری روز شنبه در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران اظهارداشت: با نصب و تجهیز نانوایی‌های استان به دستگاه کارتخوان، این واحدها به شکل دقیقی کنترل و رصد می‌شود.

وی ادامه داد: مابقی نانوایی‌های سطح تهران نیز با آمار کمتر از یک هزار نانوایی تاکنون باقی مانده است که اقدامات اساسی برای تجهیز این نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان هم انجام خواهد شد.

عسکری با اشاره به اینکه جابجایی، فوت مالک نانوا، مشکل میان شرکای نانوایی و یا هر دلیل دیگری علت اصلی متصل نشدن این نانوایی‌های تهران به دستکاه کارتخوان بوده است، افزود: با توجه به مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، امکان حل مشکل آنها وجود نداشت به همیت دلیل اکنون در شاپرک باقی مانده‌اند.

وی با بیان اینکه اکنون در حال رفع مشکل این نانوایی‌ها هستیم، تصریح کرد: اما در مجموع پیش‌بینی می‌شود تا کمتر از دو هفته آینده ۱۰۰ درصد نانوایی‌های تهران به شبکه هوشمند متصل شود.

به گزارش ایرنا، اجرای طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان یا به اختصار (مهیا)، با اهداف و انگیزه‌های حمایتی از مردم و خرج شدن یارانه دولت در محل آن، در دستور کار قرار گرفته است.

با اجرای طرح فروش هوشمند نان هیچ افزایش قیمت و یا سهمیه‌بندی در فروش نان اتفاق نمی‌افتد و شفاف سازی میزان تخصیص آرد به نانوایی‌ها، یارانه اختصاص یافته به هر واحد خبازی، میزان فروش نان و حتی نوع نان در نانوایی از اهداف این طرح است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">