ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

8 هزار مدرسه کشور هوشمند شدند

| دوشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۰، ۰۲:۳۲ ب.ظ | ۱ نظر

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: هشت هزار مدرسه تاکنون در کشور هوشمند سازی شده که این تعداد باید تا مهر ماه سال آینده به 20 هزار واحد افزایش یابد.

'یوسف نوری' خط ارتباطی، شبکه داخلی مدرسه، تجهیزات مدرسه و نرم افزارهای مدیریتی و ساختاری را از مهمترین زیرساخت های مدرسه هوشمند عنوان کرد.

وی روز یکشنبه در حاشیه همایش شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس مصوبه مهرماه امسال هیات وزیران، 60 هزار نقطه کشور باید به پهنای باند 2 مگابایتی متصل شوند که این مهم به ادارات مخابرات ابلاغ شده و تا پایان سال 91 کلیه مدارس و مجتمع های آموزشی کشور به این باند متصل خواهند شد.

وی ادامه داد: سازمان نوسازی و تجهیز مدارس از این پس، نباید هیچ کلاسی را بدون هوشمند سازی تحویل ادارات آموزش و پرورش دهد که این موجب تقویت پژوهش محوری در مدارس می شود.

  • ۹۰/۱۰/۲۶

نظرات  (۱)

  • محمد رضا حسین پور
  • سال 92 هستیم تا 5 سال آینده هم مدارس تمام نمی شوند به نظر من آموزش استفاده و نگهداری خیلی مهم است که این روند خود زمان زیادی برای آموزش نیاز دارد در حقیقت معلمین ابتدا با ید اموزش ببینند با تشکر مشاور فنی هوشمند سازی مدارس مرودشت و حومه ح... لطفا حمایت کنید و برای استان فارس بودجه بگیرید و از تمام دستگاه ها استفاده کنید هنوز یک 5م مدارس استان فارس هم هوشمند نشده و نکته مهمتر اینکه مدارسی که 10 کلاس درس سنتی دارند فقط 3-4 کلاس هوشمند در نظر گرفته شده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">