ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیش از ۸۰ درصد از نسخ پزشکان بخش خصوصی به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از پیشرفت طرح نسخه الکترونیک در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۸۰ درصد از نسخ پزشکان بخش خصوصی به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

آقای فروزنده  افزود: این سازمان بنا دارد با پرداخت منظم و به موقع مطالبات مراکز درمانی که از سامانه نسخه الکترونیک استفاده می‌کنند، پزشکان و تمامی مراکز درمانی را به استفاده از این سامانه تشویق کند.

وی با بیان اینکه سامانه نسخه الکترونیک در استان تکمیل و آماده بهره‌برداری است، گفت: هدف و اولویت فعلی این سازمان ترغیب و تشویق مراکز درمانی طرف قرارداد برای استفاده از این سامانه است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سهم سازمان تامین اجتماعی از هزینه ویزیت پزشکان دارای امضای الکترونیک تا ۹۵ درصد و سایر پزشکان ۸۰ درصد در پایان هر روز پرداخت می‌شود.

فروزنده افزود: در خصوص داروخانه‌ها نیز ۳۰ درصد سهم سازمان تامین اجتماعی از نسخه‌های الکترونیک در پایان روز پرداخت می‌شود و مابقی سهم مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد در نسخه‌های الکترونیک در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

 انتظار می‌رود سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک در آینده نزدیک به طور کامل در تمامی مراکز درمانی استان مورد استفاده قرار گیرد و طی ماه‌های آینده می‌توانیم شاهد حذف کامل نسخه‌های کاغذی باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">