ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

GCها در صورت تاخیر جریمه می شوند

| دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۵:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

کارهای اجرایی پیمانکاران شرکت ارتباطات سیار( GC ) در حال ارزیابی است و در ماه‌‏های آینده به سمت نتیجه مثبت‌‏تری پیش خواهد رفت.

یک مقام مسوول در شرکت ارتباطات سیار ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این که ادامه کار GCها در ماه‌‏های آینده با روش‌‏های بهتری انجام خواهد شد ، اظهارداشت: قراردادهای GC برای ایجاد شبکه ارتباطات سیار خرداد ماه سال 84 منعقد شده و این پیمانکاران تا خرداد ماه 85 به مدت یک سال متعهد به ایجاد شبکه و همکاری با این شرکت شده‌‏اند.

وی ، با بیان این که ظرف این مدت GCها باید به کلیه تعهدات خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: البته ما تصور نمی‌‏کنیم این پیمانکاران به کل تعهدات خود عمل کنند.

این مقام مسوول ، با اشاره به تاخیر GCها در اجرای تعهدات خود ، تصریح کرد: طبق قرارداد در صورت تاخیر، پیمانکاران باید جریمه پرداخت کنند.

وی ، در پایان اظهار امیدواری کرد ؛ در ماه‌‏های آینده فعالیت‌‏های فیزیکی GCها و همکاری ارتباطات سیار منجر به اجرای کامل این قرارداد شود.

  • ۸۵/۰۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">