ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

MTN: هر چالشی را از پیش رو بر می داریم

| سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۸:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر اجرایی شرکت مخابراتی MTN آفریقای‌ جنوبی اعلام کرد: برنامه‌های زیادی برای گسترش فعالیت‌هایمان در ایران داریم.
به گزارش (ایسنا)، فوتوما نلکو -‌ مدیر اجرایی اپراتور MTN - در گفت‌وگو با روزنامه‌ی فایننشال‌تایمز گفت: شرکت ما اخیرا یکی از مدیران خود به نام جیوتی دسای را به عنوان رییس دفتر فعالیت‌های ام.تی.ان ایرانسل که 49 درصد از سهام آن را در اختیار داریم، منصوب کرده است.
وی افزود: ما با هدف فعالیت‌های اقتصادی، در غالب یک اپراتور به ایران آمدیم و هر چالشی که مقابل ما باشد، امیدواریم با موفقیت آن را از پیش رو برداریم.
مدیر اجرایی MTN در ادامه اظهار داشت: وظیفه‌ی ما به عنوان یک اپراتور تلفن همراه، راه‌اندازی یک سرویس زیرساختاری تلفن همراه است، نه پیش‌بینی وقایع سیاسی.
وی با اشاره به این که ایرانسل، یک سرمایه‌گذاری بزرگ است، اعلام کرد: در ماه حداقل، یکبار برای آگاهی از فعالیت‌های مربوط به ایران سفر می‌کند.
گفتنی است، بر اساس جدیدترین گزارش‌های ارایه شده، MTN توانسته است در سه ماهه‌ی نخست سال 2006، تعداد مشترکان تلفن همراه خود را با 55 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، به 24 میلیون و 185 هزار نفر برساند.

  • ۸۵/۰۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">