ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آیین نامه جدید برای ICPها

| دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۸۵، ۰۱:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

آیین‌‏نامه جدید شرکت‌‏های ICP در مراحل مقدماتی تدوین و در حال ارایه به کمیسیون تنظیم مقررات است.
مهندس محمود خسروی ، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب، اظهار داشت: طی یک ماه آینده این آیین‌‏نامه قطعی خواهد شد.

وی ، با بیان این که طبق قانون شورای عالی انقلاب فرهنگی GATEWAY این شرکت‌‏ها باید از طریق فیبرنوری تامین شود، تصریح کرد: در این آیین‌‏نامه مقرر شده است به جای آن که GATEWAY شرکت‌‏های ICP ماهواره باشد ، از طریق فیبرنوری مخابرات اتصال برقرار کنند.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: از قبل هم بنا بود که تا زمانی که مخابرات امکانات GATEWAY را فراهم کند، ICPها از طریق تجهیزات ماهواره‌‏ای اقدام به ارایه سرویس کنند و در حال حاضر با فراهم شدن امکانات، ICPها باید این تجهیزات را جمع‌‏آوری کنند.

مهندس خسروی ، یادآور شد: این مساله با توجه به هزینه ارزان فیبرنوری بیش از یک سوم هزینه‌‏های ICP ها را کاهش می‌‏دهد و خسارت گذشته خرید تجهیزات ماهواره‌‏ای را جبران می‌‏کند.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، خاطرنشان کرد: کیفیت سرویس‌‏های ارتباطی از طریق فیبرنوری بسیار بالا رفته و ارتباط در مسیرهای پیش‌‏بینی شده از چندین طریق برقرار خواهد شد.

  • ۸۵/۰۳/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">