ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیوستن این سازمان به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در راستای گسترش چتر آموزشی و بهره‌گیری از خدمات آموزشی خبر داد.

به گزارش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، «غلامحسین حسینی نیا»، با اشاره به روند فزاینده بهره‌گیری از فناوری اطلاعات در هزاره سوم و گسترش روزافزون این فناوری در همه سطوح زندگی افراد، بیان داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سنوات گذشته، اقدام به راه‌اندازی پورتال باهدف ایجاد امکان ورود یکپارچه ذی‌نفعان کرده است، ولیکن باتوجه‌به اهمیت دولت الکترونیک برخی از خدمات ویژه این سازمان به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است.

وی با بیان اینکه در عصر کنونی، سرعت انتقال داده و اطلاعات، حرف نخست را می‌زند، اظهار داشت: الکترونیکی کردن وظایف، امری حائز اهمیت بوده، به‌نحوی‌که با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید و حداقل نیروی انسانی و هزینه، یک سیستم خدمات‌رسانی پرسرعت و با دامنه نفوذ و تأثیرگذاری بیشتر و کارآمد به وجود آمده و کارکنان به‌جای پرداختن به روش‌های کهنه و سنتی با بهره‌گیری از ابزار الکترونیک، سازمان را در راستای نیل به اهداف برنامه‌ریزی سوق داده شده تا پل ارتباطی مردم و مسئولان، مستحکم‌تر و قابل‌اطمینان‌تر شود .

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی، مشاهده سوابق آموزشی، پرداخت هزینه‌های آموزش، آزمون، مشاوره و صدور گواهینامه، ثبت تقاضاهای ایجاد و برگزاری دوره‌های آموزشی، استعلام گواهینامه و دریافت خدمات مشاوره آموزشی و شغلی برای متقاضیان از طریق سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای فراهم شده است.

وی، استفاده از فناوری‌های اطلاعات و تنوع ابزارهای الکترونیکی را موجب ازبین‌رفتن موانع فیزیکی ارتباط بین مخاطبان و سازمان، برشمرد و گفت: با تغییر شکل و فرایند ارتباطات و آسان‌سازی و ساده نمودن روش‌های ارتباطی، بر حسن ارتباط الکترونیکی افزوده است.

حسینی نیا، اذعان داشت: افزایش سرعت دریافت خدمات و افزایش دقت و درستی اطلاعات از مزایای دریافت خدمات از طریق پنجره واحد است.

به گفته معاون وزیر کار، در فرایند ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی، دیگر نیازی به درج کد ملی، تاریخ تولد، شماره‌تلفن همراه و نشانی پستی نیست و بنابراین سرعت ثبت‌نام، افزایش‌یافته و مشکلات ناشی از درج اطلاعات نادرست نیز برطرف می‌شود.

وی در پایان سخنان خود، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان فناوری اطلاعات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و همچنین ارائه خدمات الکترونیک به هم‌وطنان، از طریق پورتال سازمان، اظهار داشت: بی شک دستیابی به موفقیت‌ها و اهداف ترسیم شده، تنها در سایه تلاش، پشتکار، همدلی و همراهی تمامی همکاران میسر می‌شود و هرآنچه در این سازمان شاهد آن هستیم؛ نتیجه تلاش و کوشش کارکنان ارزشی، متعهد و خدوم این مجموعه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">