ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دو شرکت اریکسون و دویچه تله کام در تلاش برای کاهش هزینه های مصرفی برق، از نیروی باد و خورشید برای تامین انرژی دکل های تلفن همراه در آلمان استفاده می کنند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، با افزایش بیشتر هزینه های مصرف برق،  شرکت‌های اروپایی انرژی‌بر به دنبال راه‌های نوآورانه برای تامین انرژی مطمئن و کم کربن هستند تا محیط زیست نیز آسیب نبیند.

بر اساس گزارش مورگان استنلی، اپراتورهای مخابراتی انگیزه بیشتری برای کاهش هزینه‌ها دارند، زیرا آنها  باید 872 میلیارد دلار را در سطح جهانی برای راه اندازی شبکه‌های نسل پنجم تا سال 2030 اختصاص دهند.

به گفته متا پلبک شارپ، رئیس بخش پایداری اریکسون هزینه های انرژی برای این شرکت حدود 25 میلیارد دلار در سال است که احتمالاً با قیمت فعلی انرژی به نزدیک به 30 میلیارد دلار افزایش می یابد. بنابراین باید برای کاهش این هزینه برنامه ریزی کرد.

از نظر وی تعدادی توربین بادی 5 کیلوواتی و صفحات انرژی خورشیدی می توانند انرژی کل دکل های تلفن همراه نصب شده در دیتنهایم در حدود 120 مایلی شمال مونیخ در ایالت بایرن تامین کنند. دوازده متر مربع پنل خورشیدی از یک سال پیش در این منطقه نصب شده و حدود 10 درصد انرژی مورد نیاز را تامین می کند.

  • ۰۱/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">