ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید به دو راهبرد اساسی افزایش در آمد و کاهش هزینه در پیشبرد اهداف شرکت اظهار داشت: این دو راهبرد باید همگام اجرا شود تا شرکت از آسیب های وارد شده نجات یابد .

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران که در جلسه پایانی سال ۱۴۰۰ با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره و معاونان و مدیران ستاد و مناطق در سرار کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد سخن می گفت، ضمن بیان این مطالب ازتلاش برای تامین اعتبار منابع برای توسعه زیرساخت در این شرکت خبر داد و گفت : بر این اساس طرح های توسعه ای مورد نظر وزارت ارتباطات و هیات مدیره شرکت محقق می گردد و بسیاری از مشکلات شرکت مخابرات بر طرف خواهد شد.

سلطانی در ادامه با بیان اینکه با تصویب طرح تجاری توسط هیات مدیره در سال جدید تحولات خوبی صورت می گیردو جهش مطلوبی در افزایش درآمد شرکت خواهد داشت، گفت اگر افزایش درآمد بدون نگاه به کنترل و نظارت هزینه صورت گیرد بخش زیادی از درآمد شرکت به هدر می رود بنابراین صرفه جویی ، برنامه ریزی دقیق در مدیریت هزینه ها در مجموعه شرکت مخابرات ضروری است.

وی تصریح کرد : کاهش هزینه ها به عنوان یک شاخص اصلی در عملکرد مناطق باید مد نظر قرار گیرد و مدیران مناطق با تصمیمات ستاد هماهنگ باشد و با همکاری هم بتوانیم طرح های تحولی شرکت را اجرا کنیم. وبا قدر دانی از مدیرانی که در طرح تحول نیروی انسانی همکاری کردند ، از تمامی مدیران مناطق خواست تادر فازهای دیگر این طرح تحول که در سال ۱۴۰۱ ادامه می یابد همکاری کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بحث استعداد یابی ، استعداد سنجی و برگزاری آموزشهای تخصصی مدیران برای سطوح مختلف را از جمله فازهای این طرح برشمرد و گفت : شرکت باید برنامه ریزی برای تقویت نیروی انسانی داشته باشد تا در آینده شرکت دچار مشکل نشود .

وی همچنین طرح ساختار سازمانی نیروی انسانی چابک سازی شرکت را از دیگر فازهای طرح تحول دانست و گفت : همکاری هیات مدیره در این زمینه برای مجموعه اجرایی بسیار مهم است.

سلطانی با اشاره به طرح تحولات تجاری خوب و منسجمی که با مجموعه تجاری مناطق در سال ۱۴۰۰ پیاده سازی شد گفت : در حوزه تجاری برنامه های دقیق صورت گرفته که انشاالله با همکاری مناطق در سال ۱۴۰۱ اجرا می شود تا شرکت به درآمد زایی بهتر دست یابد.

وی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران یک شرکت خدماتی فنی و تخصصی است و ۸۰ درصد از هزینه های شرکت نیروی انسانی است گفت : بر این اساس ، طرح تحولی برای چابک سازی در دستور کار شرکت قرار دارد .

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از حمایت های هیات مدیره در سال ۱۴۰۰ تشکر کرد وگفت: با توجه به عدم شفافیت در صورت های مالی در سال گذشته و بدهی های سنگین به جا مانده ، روند جریان کاری در سال ۱۴۰۰ رو به رشد بوده و توسعه این شرکت با وجود مشکلات در حد توان صورت گرفته است.

وی بااشاره به این که شرکت مخابرات در ۱۲ سال گذشته شاهد فشار ها و تحریم های مختلف بوده است گفت: سیاست گذاری های نادرست تعیین شده در زمینه عادلانه کردن تعرفه ها و ... برای این شرکت زیرساختی بزرگ فناوری ارتباطات و اطلاعات در کشور ، موجب شد تا تحولات ارتباطات در کشور سیر نزولی پیدا کند و شرکت های همکار در این بازار نیز نتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.امیدوارم با اجرای سیاست گذاری های دقیق ، عالمانه و به دور از مسائل حاشیه ای برای شرکت مخابرات ایران به ویژه در زمینه ابلاغ افزایش تعرفه ها ، حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات در کشور توسعه یابد .

سلطانی با قدرانی از تلاش تمامی مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران برای پایدار ماندن شبکه بزرگ ارتباطات در سرار کشور گفت : امیدوارم با حمایت های بیرونی ، تحولات درونی شرکت و اجرای سیاست های عادلانه روند پویایی برای این شرکت حفظ شود و سال سرشار از سلامتی و آرامش برای تک تک کارکنان این شرکت فراهم شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">