ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید دارد که با توجه به برگزاری مدارس در فضای مجازی، برگزاری انتخابات الکترونیک تجربه ناموفقی خواهد بود.
حسن همتی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات 1400 در شرایط کرونایی، گفت: برای برگزاری انتخابات همراه با تامین سلامت مردم باید امکانات را بررسی کنیم، از این رو اگر با رعایت امنیت و امانت داری بتوان انتخابات را الکترونیکی برگزار کرد اتفاق بسیار خوبی است اما اگر به هر دلیلی چنین امکانی فراهم نشود باید انتخابات حداکثر در 2 روز برگزار شود تا شاهد تشکیل صف های پر تراکم در روز انتخابات نباشیم. 

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جز این چاره ای نداریم نمی توانیم انتخابات را به دلیل شیوع کرونا برگزار نکنیم در واقع باید با رعایت فاصله اجتماعی انتخاباتی پرشور رقم زد.

وی بیان کرد: وزارت ارتباطات باید اعلام کند که می تواند انتخابات را الکترونیکی برگزار کند یا نه، اما برآورده بنده و تجربه ای که در آموزش و پروش داشته ایم تاکید می کنم نمی توانیم انتخابات موفقی در بستر اینترنت داشته باشیم.

همتی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، تاکید کرد: با توجه به شرایط و امکانات، اگر بسترهای لازم انتخابات الکترونیکی فراهم نشود تجربه ناموفق برگزاری مدارس در اینترنت و سامانه شاد بار دیگر تکرار می شود.

وی بیان کرد: با این حال، با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی می‌توان انتخابات را برگزار کرد ، از آنجایی که انتخابات در فصل گرم سال انجام می شود با برنامه ریزی صحیح و سعه صدر می توان انتخاباتی سالم را از هر جهت برگزار کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سعه صدر به این معنا است که مسئولان وزارت کشور صبور باشند، با مردم مدارا کنند، متاسفانه وقتی مسئول می شوند مردم را از یاد می برند. در هر شرایطی ما به مردم احتیاج دارد و نباید طوری برخورد شود که فقط در شرایط انتخابات به مردم احتیاج داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">