ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتقاد از کند شدن اینترنت رایتل

| شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

کم شدن ناگهانی سرعت نت یکی از اپراتورهای تلفن همراه باعث اعتراض برخی مخاطبان سرویس مشکلات مردم شده است.
به گزارش خبرآنلاین، برخی مخاطبان به یک اپراتور تلفن همراه اعتراض می کنند که چرا ساعت اینترنت آن در برخی از ساعات شبانه روز به ناگهان کم می شود.

مخاطبی به نام سجاد در این باره نوشته: باسلام اینجانب مدتهاست که از سیم کارت رایتل برای نیازهای اینترنتی خود استفاده میکنم بنا به شرایط کاری خود گاهی اوقات تمامی شب رو بیدار هستم مشکلی که الان چند وقتیه باهاش مواجه هستیم اینه که دقیقا در ساعات مشخصی در شب و به نظر می‌رسد کاملا سیستماتیک شرکت رایتل اقدام به دستکاری سرعت اینترنت میکند و در واقع مصداق بارز کم فروشی رو به اجرا میگذارد و شرایطی رو به وجود می آورد که اشخاص حقیقی استفاده کننده از خدمات این شرکت نمیتوانند خدمات به حق خود را دریافت کنند با چند نفر از هنمکاران خودم صحبت کردم دقیقا همین مشکل رو در تایم مشخص دارند بنابراین مشکل از دستگاه تلفن و... نمیباشد حال صحبت بنده این است که وظیفه نظارت بر این شرکت‌ها به عهده وزارت ارتباطات میباشد اما نه تنها در تایم اداری بلکه همیشه

پاسخگوی شماره 2627 رایتل در این باره توضیح داد: این مسئله درست نیست. رایتل سرعتها را افزایش داده است. زمانی سرعت 128 کیلو بود ولی در حال حاضر سرعت را از پایه 128 تا 2 مگابیت رسانده ایم و برای خدمات تجاری، سرعت بیشتر است.
در حال حاضر محدودیت خاصی برای دریافت نیست. ولی همانطور که می دانید پروسه نصب دکل مقداری طولانی است ولی ما اکثر مناطق تهران، آنتن داریم. مشتریان می توانند به سایت ما مراجعه کنند تا نواحی کم آنتن را متوجه شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">