ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انحصار گوگل در اروپا شکست

| چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

مقابله رگولاتوری های اتحادیه اروپا با انحصارطلبی تجاری گوگل به نتیجه رسید و از این پس کاربران گوشی های اندرویدی علاوه بر جستجوگر گوگل به جستجوگر بینگ هم دسترسی خواهند داشت.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، بر اساس حکم ضدانحصار کمیسیون اروپا گوگل باید چند موتور جستجوی رقیب را در اختیار کاربران اندروید قرار دهد که بینگ مایکروسافت یکی از آنها خواهد بود. علاوه بر بینگ دو موتور جستجوی دیگر نیز به این مجموعه اضافه می شود.

افزوده شدن موتور جستجوهای جدید به اندروید بین اول اکتبر تا ۳۱ چت دسامبر رخ می دهد. این خدمات در کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، نروژ و انگلیس ارائه می شود.

در حال حاضر بینگ تنها ۳.۰۶ درصد از بازار جستجوگرهای اینترنتی اروپا را در اختیار دارد و انتظار می رود این تحول موجب شود تا این سهم به رقم بیشتری برسد. گوگل به علت انحصارطلبی تجاری در خود آمریکا و برخی کشورهای آسیایی نیز مورد پیگرد قضایی قرار گرفته است.

  • ۹۹/۰۷/۰۹

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">