ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپل قید همکاری با ال‌جی را می‌زند

| يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

مدتی پیش اپل تصمیم گرفت که وابستگی خود را به سامسونگ، رقیب قدرتمند خود، کاهش دهد و علاوه بر سامسونگ، با شرکت کره‌ای ال‌جی نیز به منظور تولید پنل‌های اولد گوشی‌های هوشمند و جدید آیفون وارد مذاکره شد.

ایسنا - اما برخی از گزارش‌ها حاکی است که شرکت ال‌جی نمی‌تواند از پس کیفیت درخواستی پنل‌های اولد اپل برآید.

وال استریت ژورنال گزارش داده است که انگار تلاش اپل برای جایگزین کردن سامسونگ بی‌نتیجه بوده و به بن بست رسیده است چراکه اپل تردید دارد که آیا شرکت جایگزین سامسونگ یعنی ال جی، می‌تواند در این زمینه موفقیت‌آمیز عمل کند یا خیر.

تحلیلگران بر این باورند که اپل نمی‌خواهد رضایت کاربرانش از گوشی‌های آیفون را با هیچ چیز دیگری عوض کند، بنابراین به دنبال یک تامین‌کننده قدرتمند است تا علاوه بر کاهش وابستگی و خروج از انحصار سامسونگ، کیفیت پنل‌های اولد به‌کار رفته در گوشی‌های جدید آیفون نیز بالا باشد.

با توجه به تعداد زیاد تقاضا و تولید گوشی‌های هوشمند آیفون، تحلیلگران ماه‌هاست که هشدار داده‌اند اپل یک نیاز فوری به تامین‌کننده دیگر برای صفحه‌های نمایش اولد خود دارد، این در حالی است که وابستگی آن به سامسونگ، بدان معناست که این غول فناوری‌ کره‌ای بر نحوه قیمت‌گذاری محصولات اپل تاثیر مستقیم داشته و کنترل سهم بازار گوشی‌های آیفون را در اختیار دارد.

ال‌جی که پنل‌های اولد برای گوشی هوشمند V۳۰ استفاده کرده است، ظاهرا از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نیست. این شرکت همچنین صفحه نمایش گوگل پیکسل ۲ ایکس ال را تولید کرده است که هنوز رضایت کاربرانش معلوم و مشخص نشده است. بسیاری می‌گویند ال‌جی از پس تولید و تامین پنل‌های اولد برای گوشی‌های جدید آیفون برنمی‌آید.

  • ۹۷/۰۲/۰۲

ال جی

اپل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">