ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل نمی تواند به تعهدات خود عمل کند

| چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۸۵، ۰۳:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

گزارش دوم عملکرد فعالیت‌های سه ماهه‌ی شرکت ایرانسل - اپراتور دوم تلفن همراه - با یک ماه تاخیر به سازمان تنظیم مقررات ارایه شد.

محمود خسروی - رییس سازمان تنظیم مقررات کشور - در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این‌که گزارش دوم عملکرد سه ماهه‌ی فعالیت‌های ایرانسل، تفاوت چندانی با گزارش قبلی آن‌ها ندارد، گفت: این گزارش چند روز پیش به سازمان ارایه شد؛ اما به دلیل ابهاماتی که ازجمله در زمینه‌ی نیروی انسانی در آن وجود داشت، برای رفع ابهامات به ایرانسل تحویل داده شد و نهایتا روز گذشته 13 تیرماه مجددا به سازمان ارایه شد.

وی گفت: ایرانسل برای سریع به نتیجه رسیدن فعالیت خود در مراکز اصلی استان‌ها مثل اصفهان،‌ تبریز، مشهد و اهواز ‌ نسبت به تملک فضا اقدام کرده و قرار است از طریق ارتباطاتی کارهای خود را دنبال کنند و هماهنگی‌هایی را نیز با استان‌ها انجام داده ‌است.

او گفت: ایرانسل برای فعالیت در باند فرکانسی 1800 مشکلی ندارد و این باند به آن‌ها تحویل داده شده، اما تداخلی در باند 900 وجود دارد که در حال هماهنگی برای پاک کردن باند مذکور هستیم و آن‌را تحویل خواهیم داد.

وی افزود: تالیا نیز بخشی از باند فرکانسی ایرانسل را اشغال کرده و در حال انجام مذاکراتی هستیم تا این موضوع را برطرف کنیم.
رییس سازمان تنظیم مقررات کشور با بیان این‌که ایرانسل برای انجام فعالیت‌هایش مشکل حادی ندارد، گفت: به آن‌ها اعلام کردیم که اگر مشکلات خود را برطرف کنند، می‌توانند تا شهریورماه سیم‌کارت واگذار کنند؛ ولی به اعتقاد من با گزارشاتی که ارایه داده‌اند، نمی‌توانند سیم‌کارت را تا شهریورماه واگذار کنند. علی نادی‌پور - معاون اعمال مقررات و نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در این‌باره گفت: این گزارش قرار بود در نیمه‌ی خردادماه سال جاری ارایه شود؛ ولی گزارش نهایی با تاخیر سرانجام پس از انجام اصلاحات روز گذشته به سازمان ارایه شده است.

وی گفت: سازمان تنظیم مقررات تا تاریخ 15 تیرماه به ایرانسل برای ارایه‌ی گزارش دوم علمکرد فعالیت‌هایش فرصت داده بود که در صورت ارایه‌ نشدن گزارش مذکور، مطابق با پروانه‌ی فعالیت با آن‌ها برخورد می‌شد.

  • ۸۵/۰۴/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">