ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل هنوز تاخیر ندارد

| جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۸۵، ۰۳:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اپراتور دوم تلفن همراه قرار است سیم‌کارت‌های خود را در شهریورماه واگذار کند، بنابراین هنوز با تاخیری که متناسب با آن بتوانیم برخورد مناسبی با ایرانسل داشته باشیم، مواجه نشده‌ایم.
محمود خسروی در گفت‌وگو با (ایسنا)، در مورد آخرین وضعیت عملکرد اپراتور دوم تلفن همراه در کشور، اظهار داشت: این شرکت قرار است گزارش سه‌ماهه‌ی دوم فعالیت‌ها و عملکرد خود را، هفته‌ی آینده به سازمان تنظیم مقررات اعلام کند. در آن صورت، می‌توان در مورد چگونگی فعالیت آن‌ها صحبت کرده و عملکردشان را مورد ارزیابی قرار داد.
وی در مورد مباحث مطرح شده در مورد احتمال تاخیر در پروژه‌ی اپراتور دوم تلفن همراه و واگذاری سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی گفت: تمام موارد و آیتم‌های مختلف در این زمینه در موافقت‌نامه‌ی پروانه مشخص است و در صورت بروز هر نوع تخلف می‌توان برخورد متناسب و پیش‌بینی شده‌ در موافقت‌نامه را با این شرکت داشت.
پیش از این مباحثی در مورد تاخیر در واگذاری سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی مطرح شد و حتی مدیر یکی از شرکت‌های حاضر در پروژه‌ی شبکه‌ی اپراتور دوم به ایسنا اظهار داشت: ارایه‌ی سیم‌کارت اپراتور دوم تا شهریورماه بعید است.
محمدابراهیم مطلع - رییس هیات مدیره‌ی کنسرسیوم فارس - گفت: هم اکنون در حال مذاکره با مسوولان ایرانسل هستیم و هنوز قراردادی میان ما منعقد نشده است و هر زمان که قراردادمان منعقد شود، کار خود را آغاز خواهیم کرد.
او افزود: طبق زمان‌بندی که مسوولان انجام دادند، برنده‌ی مناقصه‌ی ایرانسل، باید در بهمن‌ماه سال گذشته، مشخص و قرارداد آن در فروردین‌ ماه منعقد می‌شد؛ در حالی که برنده‌ی مناقصه با چندین ماه تاخیر اعلام شده است، به همین دلیل تاخیر در اجرای پروژه‌ کاملا طبیعی است.
وفا غفاریان - رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران - نیز در این‌باره گفت: تصور می‌کنم در یکی دو ماه اخیر، فعالیت‌های اپراتور دوم ‌آنچنان که برای رسیدن به زمان‌بندی لازم است، پیش نرفته است؛ این مساله از دغدغه‌های ماست ‌و پیگیر این موضوع هستیم.

  • ۸۵/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">