ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بانک سپه سامانه تایید چک راه انداخت

| سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

رییس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه از ایجاد سیستم تایید چک با قابلیت های جدید در این بانک خبر داد.

حسین صلواتیˈ گفت: بانک سپه به تازگی سامانه تایید چکها را راه اندازی کرده که با توجه به مزایای طرح و پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی، سرویس مناسب و مطلوبی برای مشتریان است.

وی افزود: به منظور ارایه خدمت یاد شده مشتریان دارنده حساب های جاری طلایی ضمن مراجعه به شعب فرم پیش بینی شده درخواست خدمت تاییدیه چکها را تکمیل کرده که سه مدل تاییدیه شامل کل چک ها، خاص و کف مبلغ قابل ارائه است که مشتری بسته به نوع انتخاب خود از مزایای آن بهره مند خواهد شد.

رییس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه در تشریح تاییدیه کل چک ها گفت: در این نوع خدمت کلیه چک های حساب جهت پاس شدن نیاز به ثبت تاییدیه توسط مشتری خواهد داشت.

وی در ارتباط با تایید خاص گفت: در این نوع سرویس تنها چک هایی از حساب مشتری کنترل می شود که قبلاً برای آنها در اینترنت بانک از سوی مشتری تاییدیه تکمیل شده باشد.

رئیس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه در ارتباط با تأییدیه کف مبلغ اظهار داشت: در این نوع خدمت بنا به در خواست مشتری چک هایی کنترل می شود که مبلغ آن از رقم اعلام شده مشتری ( کف مبلغ) بیشتر باشد، به عنوان مثال چنانچه مشتری کف مبلغ 10 میلیون ریال را اعلام کرده باشد چک های صادره زیر مبلغ فوق بدون تأییدیه پاس خواهد شد ولی چک های دارای مبالغ بالاتر نیاز به ثبت تاییدیه از سوی فرد خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، صلواتی تاکید کرد: ورودیه اطلاعات برای انعکاس در سامانه مذکور اینترنت بانک سپه و برای مشترکان اینترنت بانک دارنده جاری طلایی خواهد بود که شامل دو بخش ثبت و اصلاح اطلاعات است. در این سامانه اطلاعات وارد شده توسط مشتری کنترل (شماره سریال چک) و پس از تایید در مرکز اطلاعات (دیتابیس)نگهداری می شود.

  • ۹۲/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">