ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بانک پاسارگاد کارت مجازى صادر مى‌کند

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

کارت مجازى پاسارگاد خدمت جدید و خلاقانه دیگرى از این بانک است که مشتریان مى توانند با بهره گیرى از آن، امنیت را در خریدهاى اینترنتى خود افزایش دهند.

به گزارش روابط عمومى بانک پاسارگاد، خسرو رفیعى افزود: کارت مجازى پاسارگاد (Virtual Card) که هدف اصلى آن افزایش امنیت مشتریان در خریدهاى اینترنتى است، موجودیت فیزیکى نداشته و صرفا یک اعتبار مجازى و الکترونیک براى دارنده آن محسوب مى شود و مشتریان با این کارت مى توانند از تمامى درگاه هاى اینترنتى عضو شبکه شتاب خرید کنند.

وى در مورد ویژگى اصلى این کارت ادامه داد: ویژگى اصلى کارت مجازى، افزایش امنیت مالى مشتریان در خریدهاى اینترنتى است. بدین نحو که مى توانند این کارت را با مبلغ مورد نظر شارژ کرده سپس خرید را با اطلاعات کارت مجازى انجام دهند.

بدین طریق امنیت مالى کارت اصلى آنها به خطر نمى افتد.رفیعى سایر ویژگى هاى کارت مجازى را برشمرد و افزود: صدور کارت مجازى به نام مشترى، قابلیت شارژ کارت بدون هیچ محدودیتى، عدم محدودیت در پرداخت ها، اعتبار دو ماهه، امکان دریافت صورتحساب و دارا بودن قابلیت استفاده در همه سایت هاى اینترنتى و پرداخت هاى تلفنى از طریق درگاه هاى عضو شبکه شتاب از دیگر ویژگى هاى این کارت هستند.

  • ۹۱/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">