ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

با عاملان گلدکوئست برخورد می کنیم

| سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۸۴، ۰۵:۵۹ ب.ظ | ۷ نظر

رییس کل دادگستری استان خوزستان باتاکید برغیرقانونی بودن فعالیت شرکت گلد کوییست، از برخورد شدید و قهرآمیز با عاملان جذب سرمایه‌های مردمی دراین شرکت درخوزستان خبرداد.
"سید خلیل اکبرالسادات "روزسه شنبه طی‌اطلاعیه‌ای که صادرکرد ومتن آن به ایرنا فاکس شد آورده است: طبق اطلاعات بدست آمده مجددا عده‌ای در قالب شرکت غیرقانونی موسوم به گلد کوئیست که بارها از سوی مراجع رسمی کشور بر غیرقانونی بودن آن تاکید شده، به صورت مخفیانه‌اقدامی مشابه، شبکه‌های پولی غیرمجاز در اهواز، جهت جذب پول و سرمایه‌های مردم نموده‌اند.
این اطلاعیه به نقل از اکبرالسادات حاکیست: این شرکت با دادن وعده‌های فریبنده مبنی بر تحویل سکه‌های طلا و یا ارزهای خارجی از طریق نمایندگی های ناشناخته درخارج از کشور سعی در جلب اعضاء بیشتر بویژه مشارکت اعضاء خانواده و فامیل و بستگان نزدیک می‌نماید .
اکبرالسادات ضمن هشدار به بانیان و دست اندرکاران این قبیل فعالیت ها ازمردم خوزستان تقاضاکرده است باتوجه به غیرقانونی بودن اینگونه شرکت ها و فعالیت‌ها ، از هرگونه سرمایه‌گذاری نزد آنان خودداری کنند و جهت مشارکت درامر پیشگیری از گسترش و توسعه چنین مراکزی هرگونه اطلاعات خود را در اسرع وقت به مراکز قضایی ، امنیتی و انتظامی و حتی الامکان از طریق شماره تلفن‌های گویای دادگستری استان به شماره‌های ‪ ۱۸۱۸‬دراهواز و ‪ ۰۶۱۱- ۳۳۶۴۶۸۴‬در شهرستانها منعکس نمایند.
رییس کل دادگستری خوزستان همچنین دراین اطلاعیه به‌اطلاع عموم مردم استان خوزستان رسانده‌است : باهوشیاری و اعتماد مردم به تشکیلات قضایی،انتظامی و امنیتی، خوشبختانه بساط فریبکاری اخلال گران نظام اقتصادی که اخیرا با انگیزه‌های سودجویانه و وعده‌های غیرمعقول اقدام به اخذ وجوه فراوان از مردم می‌کردند برچیده واکثر عوامل آنان در دام قانون گرفتار و عده‌ای نیز کماکان تحت تعقیب بوده و تمام تلاش جهت برگرداندن پول‌ها به سپرده‌گذاران درسریع‌ترین زمان ممکن درحال انجام است .

  • ۸۴/۰۶/۱۵

نظرات  (۷)

گلد کویست تمام زندگی من است هر جا موفقیت را دیدی شک نکن زیر سوال نبر فقط از ان کپی برداری کن
سلام شرکتهایی نظیر گلد کویس در اهواز به طوره گسترده کار می کنند. اگر شما می فرمایید که خلاف است . چرا شورای نگهبان لایه ممنوعیت ان را به تصویب نرساندو به مجلس برگردانده شد؟
سلام مهم نیست که بقیه چی میگن مهم ابنه که من پول میگیرم از هر تظر رشد میکنم کمک میکنم زندگی میکنم وبا کارم که یکی از ده شغل یرتر جهان است عشق میکنم شاداب باشیدوپر تلاش.
برای من زندگی بدون گلد کویست معنی نداره گولد کویست همه چی به ادم میده به امید موفقیت واسه همه تون
سلام ادمای موفق کسانین که تغیرات رو جلو جلو میبینند. هر پدیده جدیدی در ابتدا به استهزا کشیده می شود بعد با اون مخالفت میکنند ودر انتها به عنوان یه امر بدیهی پذیرفته میشود (گا ندی ) با چی دارین مخا لفت میکنین ؟؟؟ با چیزی که هر کسی که روحش رو درک کرده عا شقش شده؟
مخن یه دوست دارم که تو این شرکت گلد اکویست سرمایه گذاری کرده چه جوری بکشمش بیرون ؟ -------------------------- اول دوستانه اقدام کنید اگر نشد با زور و اگر نشد به سراغ مجاری قانونی بروید
کل زندگی من یعنی کویست عشق من کویست دنیای من کویست فردای من کویست اینده من کویست ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">