ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بسته ویژه ایرانسل برای روز جهانی ارتباطات

| سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸ ق.ظ | ۰ نظر

همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، ایرانسل، بسته ویژه‌ای را برای کاربران در نظر گرفته است. این بسته، شامل یک گیگابایت اینترنت و یک ساعت مکالمه ایرانسلی با تخفیف ویژه است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، بسته اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته تخفیفی، شامل ۱ گیگابایت اینترنت و ۱ ساعت مکالمه درون شبکه را تنها با پرداخت ۴۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، در روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دسترس و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، یک روز است. فعال‌سازی این بسته تخفیفی، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است و برای دفعات خرید و فعال‌سازی آن، محدودیتی وجود ندارد.

  • ۰۲/۰۲/۲۶

ایرانسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">