ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بیش از ۱۰۰ سامانه در فاوای نفت فعال است

| يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲ ق.ظ | ۰ نظر

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ سامانه نرم افزاری و تحت وب در فاوای نفت فعال است که فرآیند طراحی، روزآمد کردن و پشتیبانی از آنها در دستور کار این مدیریت قرار دارد.
به گزارش شرکت ملی نفت ایران، قاسمعلی بازآیی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به تشریح دستاوردهای فاوای نفت پرداخت و گفت: هدف اصلی در مجموعه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، چابک سازی و هوشمندسازی سازمان و ارتقای سطح فناوری و به کارگیری روش هایی برای افزایش بهره وری در قالب سامانه های هوشمند است.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران در توضیح سامانه های تحت اختیار مدیریت فاوای نفت گفت: جامعه هدف بیشتر این سامانه ها هزاران نفر از کارکنان صنعت نفت را دربرمی گیرد، به طوری که تنها سامانه جامع مالی، خدمت رسانی به حدود ۱۹۳ هزار کارمند شاغل و بازنشسته را در مجموعه ۵۶ واحد صنعت نفت و ۶۴ واحد واگذارشده این وزارتخانه پشتیبانی می کند.
به گفته بازآیی، سامانه پرسنلی و جامع شرکت ملی نفت ایران نیز با گستره خدمت رسانی به مجموعه صنعت نفت بیش از ۲۰۰ هزار مشترک دارد و حدود ۱۰۰ هزار تراکنش را در روز ثبت می کند.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران در تشریح ویژگی های سامانه تدارکات کالا (MM) در صنعت نفت گفت: این سامانه با هدف متمرکز کردن سیستم نیازسنجی و خرید کالا و همچنین جلوگیری از خرید چندباره کالاهای مشابه در شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت طراحی شده و تعداد ۳۶۰ انبار اصلی و ۲۷۰ انبار فرعی را پوشش می دهد.
وی متذکر شد: هم اکنون حدود ۷ هزار پرونده الکترونیکی در سامانه تامین الکترونیکی کالا (EP) متمرکز شده و در عین حال با ایجاد ارتباط میان این سامانه با سامانه وزارت صمت (ستاد) صرفه جویی مالی قابل ملاحظه ای برای صنعت نفت کشورمان ایجاد شده است.

  • ۹۸/۱۱/۲۰

وزارت نفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">