ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تالیا بزودی در قم و مشهد آنتن می‌دهد

| يكشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۸۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

مجری پروژه سیم کارت‌های اعتباری تالیا از راه‌اندازی شبکه تالیا در قم و مشهد در آینده نزدیک خبر داد.

علمایی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افزود: هم اکنون کار تست و آزمایش شبکه تالیا در قم و مشهد در حال انجام است.

وی ادامه داد: البته پوشش شبکه در قم وجود دارد، ولی هنوز تست آن تمام نشده است.

علمایی از پوشش شبکه تالیا در کل کشور تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: طبق برنامه باید تا پایان امسال تمامی استانهای کشور تحت پوشش شبکه تالیا قرار گیرند.

گزارش خبرنگار فارس حاکی است: در بهمن ماه امسال چندین استان کشور از جمله استان‌های بزرگ تحت پوشش شبکه تالیا قرار خواهند گرفت.

این گزارش می‌افزاید: ظرفیت این شبکه که در مشارکت با بهره بردار اول (شرکت مخابرات ایران) مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، دو میلیون شماره است که پس از واگذاری تهران، مراکز استانها و سایر شهرهای کشور با اولویت‌ جمعیت و تقاضا، زیر پوشش قرار گرفته و سپس سیم کارت اعتباری در آنها قابل واگذاری خواهد بود.

شرکت مربوط پیش‌بینی کرده است تا پایان امسال بیش از 5/1 میلیون سیم کارت اعتباری در تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور ارائه کند.

وی استفاده اپراتور دوم و تالیا ازیک باند فرکانسی برای ارائه خدمات را رد کرد و اظهار داشت: این امر امکان پذیر نیست زیرا اختلال در شبکه به وجود می‌آید. به احتمال زیاد اپراتور دوم و تالیا از محل و یا سایت‌های یکدیگر استفاده خواهند کرد.

  • ۸۴/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">