ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: انعکاس عملکرد پلیس فتا در رسانه ها می تواند در آگاه سازی آحاد جامعه موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند، در همایش تجلیل از پلیس افتخاری سایبری و همیاران پلیس فتا تهران بزرگ که در فرهنگسرای رسانه برگزار شد با با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: در سال گذشته توسط پلیس های افتخاری  سه هزار و ۶۲۱ مورد فضای مجازی رصد شد که در این زمینه ۱۳۲ متخلف و مجرم شناسایی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در چند سال اخیر جرائم بیشتر به سمت و سوی فضای مجازی میل و گرایش پیدا کرده است و از این رو مسئولیت پلیس فتا مسئولیتی خطیر و بزرگ است که  باید هشدارهایی لازم  را به مردم اعلام نمایند.

وی با اشاره به جذب و ساماندهی پلیس افتخاری در پلیس فتا و ضرورت این مهم با توجه به گستردگی این فضا، بیان داشت: در چشم انداز آینده پلیس فتا  اعضای جدید اساس تخصص و مهارت هایی که داشته باشند، جذب می شوند.

سردار هداوند افزود: باید از ظرفیت نسل های جدید و متخصصان عرصه فضای مجازی در بدنه پلیس فتا استفاده شود و از تکنولوژی های نو و جدید و فناوری های نوین در تجهیزات فضای سایبری بهره برد  و همگام شرایط جامعه بلکه جلوتر از آن حرکت کرد.

جانشین فاتب با اشاره به اینکه باید توان پلیس نسبت به توانمندی مجرمان در فضای مجازی بیشتر باشد تا بتوانند این جرائم را کنترل وکاهش دهند، گفت:امروز دشمنان ما در حوزه فضای مجازی تهاجم همه جانبه ای را علیه ما ایجاد کرده اند بگونه ای که باید گفت جنگ امروز در دنیا، جنگ سایبری است.

وی افزود: انعکاس عملکرد پلیس فتا در رسانه ها می تواند در آگاه سازی آحاد جامعه موثر باشد.

  • ۹۸/۰۷/۱۲

پلیس

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">