ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تایوان مرکز امنیت سایبری ایجاد می‌کند

| سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

تایوان قصد دارد با ایجاد یک مرکز امنیت سایبری نیازهای خود در این زمینه را برطرف کند.

منابع تایوانی اعلام کردند، دولت تایوان در حال بررسی تأسیس مرکز ملی امنیت سایبری برای تقویت توانایی‌های امنیت اطلاعات این کشور و تقویت امنیت سایبری در نیروی پلیس و دفتر تحقیقات وزارت دادگستری و همچنین نهادهای خصوصی است.

به گفته منابع تایوانی این مرکز، پروژه مشترکی است که با همکاری هیئت‌علمی و فن‌آوری و مرکز ملی امنیت سایبری تایوان تأسیس خواهد شد. طبق برآوردها این مرکز با 27.72 میلیون دلار هزینه و تا سال 2022 تأسیس خواهد شد که بودجه آن در حال بررسی بوده و انتظار می‌رود تا پایان سال تصویب شود.

منابع تایوانی مدعی شدند دولت تایوان به‌واسطه مرکز یادشده می‌تواند کارشناسان امنیت سایبری بهتری را پرورش دهد. آن‌ها در ادامه گفتند این پروژه در وهله اول برای افسران پلیس و کارکنان دفتر تحقیقات وزارت دادگستری تایوان خواهد بود. این منابع همچنین مدعی شدند این مرکز نیازهای کشور برای تقویت امنیت اینترنت را برطرف می‌کند.

منابع خبری کشور تایوان همچنین مدعی شدند، همکاری تایوان و ایالات‌متحده در زمینه امنیت سایبری همیشه نزدیک بوده و این کشور در حال آغاز همکاری سایبری با آلمان و استرالیا است.

معاون رئیس‌جمهور تایوان اظهار داشت:رئیس‌جمهور بر امنیت سایبری تأکید بسیاری دارد.

وی در انتها افزود:هکرهای چینی مدت‌هاست که اسرار ملی و شرکت‌های ما را هدف حمله قرار داده‌اند که این برای ما خوشایند نیست.

منبع:سایبربان

  • ۹۹/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">