ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تصویب لایحه افزایش ۴۰ برابری سرعت اینترنت قم

| سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

قم نیوز: در جلسه شورای اسلامی قم لایحه دریافت مجوز تفاهم نامه بین شهرداری، وزارت ارتباطات و اینترنت در جهت افزایش پهنای اینترنت در قم به تصویب رسید.
به گزارش قم نیوز در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر قم لایحه دریافت مجوز تفاهم نامه بین شهرداری، وزارت ارتباطات و یکی از شرکت های حوزه مخابرات و اینترنت در جهت افزایش سرعت دانلود و پهنای اینترنت در قم به تصویب رسید.
بختیاری نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: بر اساس این لایحه سرعت دانلود در استان ۴۰ برابر و پهنای اینترنت بیشتر می شود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: توسعه شبکه فیبر نوری از دیگر مزایای اجرای این طرح است که در قالب آن ۱۵۰ کیلومتر به شبکه فیبر نوری استان اضافه می شود،در حال حاضر در استان قم ۹۰ کیلومتر فیبر نوری اجرا شده است.
جلالی رییس شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه با اشاره به عزم مسئولان شهری برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال جاری تصریح کرد: در خصوص پروژه نیمه تمام مترو جلسات خوب و موثری با مسئولین کشوری برگزاری شده که بر اساس این جلسات امیدواریم شاهد تکمیل هرچه سریعتر ۴ و هفت دهم کیلومتری متروی قم باشیم.

  • ۹۹/۰۳/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">