ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعقیب قضایی اپل به خاطر نقض حق ثبت اختراع

| چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

یک شرکت تجاری، اپل را به خاطر نقض حق ثبت اختراع و استفاده از یکی از اختراعات ثبت شده خود در نرم افزار نقشه گوگل مورد پیگرد قضایی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اسین ایج، شرکت LBS Innovations که به علت شکایت از شرکت های فناوری با سوژه های مشابه شهرت دارد، روز جمعه شکایت خود از اپل را تقدیم دادگاه کرد.

بر اساس شکایت ثبت شده LBS Innovations، یکی از فناوری های اختصاصی این شرکت توسط اپل در برنامه نقشه آن شرکت از سال 2012 مورد استفاده قرار گرفته است. این برنامه بر روی گوشی های آیفون نیز در دسترس است و رقیب برنامه نقشه گوگل محسوب می شود.

LBS در سال های گذشته هم شرکت هایی مانند ویز، نوکیا، فوراسکوئیر و دیگران را به علت استفاده بدون اجازه از اختراعات ثبت شده خود مورد پیگرد قضایی قرار داده بود. از همین رو برخی کارشناسان آن را به تلاش برای کسب درآمد از این طریق متهم می کنند. اپل هنوز در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده است.

  • ۹۸/۰۱/۲۸

اپل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">