ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هیات مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار در شصت و هفتمین جلسه خود تکلیف دستگاه‌ها را درباره افزودن ۲۳۰ مجوز جامانده به درگاه ملی مجوزها روشن کرد؛ این ۲۳۰ مجوز مربوط به ۸ دستگاه، نهاد، سازمان و وزارتخانه است.

به گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی، هیات مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار در جلسه خود در آخرین روز مردادماه امسال به استناد قانون اصلاح موارد یک و هفت قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن در خصوص مواردی تصمیم‌گیری کرد.

در این جلسه درباره ۲۳۰ مجوز جا مانده کسب و کار برای ۸ دستگاه، نهاد، سازمان و وزارتخانه شامل «صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، یک عنوان مجوز»، «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یک عنوان مجوز»، «وزارت راه و شهرسازی، ۳ عنوان مجوز»، «وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ۱۲۰ عنوان مجوز»، «سازمان ملی استاندارد ایران، ۸ عنوان مجوز»، «اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، ۷ عنوان مجوز»، «وزارت صنعت، معدن و تجارت،۳ عنوان مجوز» و «۸۷ مجوز صنفی» تعیین تکلیف و مقرر شد که امکان دریافت این مجوزها از طریق درگاه ملی مجوزها فراهم شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">