ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تقویت همکاری سایبری انگلیس با آلمان

| جمعه, ۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته کارشناسان، همکاری سایبری میان بریتانیا و آلمان تقویت شده است.
به گزارش سایبربان؛ تام کوپنگر-سایمز (Tom Copinger-Symes)، معاون فرماندهی راهبردی بریتانیا، از سرویس دامنه اطلاعات و سایبری آلمان (CIDS) به عنوان بخشی از برنامه همکاری بین 2 سازمان بازدید کرد.

به گفته کارشناسان، یک قرارداد 2جانبه به روز شده در یک مراسم رسمی در طول سفر کوپنگر-سایمز امضا شد که برای هر 2 کشور سود به همراه دارد. اینها از طریق رشته‌های کاری برای تقویت بیشتر مهارت‌ها و قابلیت‌های سایبری، اشتراک‌گذاری اطلاعات و تجربیات و استفاده از نقاط قوت نسبی در هر سازمان اجرا می‌شوند.

به عنوان بخشی از این بازدید، بحث و گفتگو در مورد رویکرد سرویس دامنه اطلاعات و سایبری آلمان به عملیات‌های سایبری و مدیریت شغلی سایبری و ایجاد هشتمین رشته کاری «کامپونیت سایبری» انجام شد.

این رشته جدید بر تجمیع درس‌های سایبری از تمرین‌ها و فعالیت‌های عملیاتی برای بهبود نحوه عملکرد بریتانیا و آلمان در حوزه سایبری تمرکز دارد.

کوپینگر-سایمز درباره این مشارکت گفت : «در آستانه این همکاری نزدیک با شرکای همفکر قرار داریم که هرگز مهم‌تر از این نبوده است. به همین دلیل همکاری ما با سرویس دامنه اطلاعات و سایبری آلمان بسیار هیجان‌انگیز است. فرصت‌های قابل توجهی برای یادگیری از یکدیگر، جمع‌آوری منابع و همکاری با یکدیگر برای تقویت کل ناتو در این حوزه تجاری در حال توسعه به ارمغان می‌آورد.»

توماس داوم (Thomas Daum)، فرمانده و رئیس سرویس دامنه اطلاعات و سایبری آلمان نیز در خصوص این مشارکت اظهار داشت : «کار دوجانبه ما در حوزه سایبری به تضمین امنیت هر 2 کشور و متحدانمان در فضای سایبری کمک خواهد کرد. با به اشتراک گذاشتن مهارت‌ها و تجربه‌های خود، می‌توانیم درک بیشتری از نحوه ادغام سایبری در عملیات‌های دفاعی خود برای ارائه مزیت رقابتی مورد نیاز ایجاد کنیم.»

این بازدید اوایل سال جاری به دنبال یک کارگاه سازنده در نورث وود (Northwood) به رهبری جیمز رودیس (James Roddis)، مدیر فرماندهی راهبردی و پیتر ریچرت (Peter Richert)، رئیس عملیات‌های سرویس دامنه اطلاعات و سایبری آلمان برگزار شد.

برنامه‌هایی برای برگزاری دومین کارگاه آموزشی در اواخر سال به منظور تکمیل جلسات منظم در سطح شاخه کاری برای اطمینان از ادامه پیشرفت در نظر گرفته شده است.

  • ۰۱/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">