ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل برق منطقه ای تهران گفت: علیرغم قانونی بودن استخراج رمز ارزها هنوز هیچ دستورالعملی مبنی بر اختصاص بخشی از ظرفیت تولید برق نیروگاهها برای استخراج ارز دیجیتال صادر نشده است.
غلامرضا خوش خلق در گفت و گو با فارس در پاسخ به این سئوال که آیا توانیر بخشنامه ای و یا دستورالعملی مبنی بر اختصاص بخشی از ظرفیت تولید برق نیروگاه ها برای استخراج ارز دیجیتال به شرکت برق منطقه ای تهران ابلاغ کرده است گفت:طبق مصوبه دولت به هر حال استخراج رمز ارزها قانونی است اما هنوز دستورالعملی مبنی بر اختصاص بخشی از ظرفیت تولید برق نیروگاهها برای استخراج ارز دیجیتال صادر نشده است.

وی خاطر نشان کرد: پیشتر بحث این بود که بعد از گذر از پیک برق رمزارزها و ماینرها بتوانند در فصل سرما از برق برای استخراج رمز ارزها استفاده کنند اما تاکید می کنم که هیچ دستورالعملی در این خصوص به شرکت برق منطقه ای تهران ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اخیرا نامه ای در فضای مجازی در مورد اختصاص بخشی از ظرفیت تولید برق نیروگاه ها، برای استخراج ارز دیجیتال منتشر شده است که توانیر آنرا جعلی دانسته است.

شرکت توانیر در این خصوص اعلام کرد: هیچ نامه ای به منظور اختصاص بخشی از ظرفیت تولید برق نیروگاه ها برای استخراج ارز دیجیتال صادر نشده است.

توانیر در این نامه متذکر شده است که پیرو انتشار خبری در برخی کانال ها و سایت ها در خصوص دستور شرکت توانیر به مدیران شرکت های برق منطقه ای و توزیع کشور به منظور اختصاص نیمی از ظرفیت نیروگاه ها در فصول سرد سال برای استخراج دیجیتال، ضمن تکذیب این موضوع، تاکید می کند هیچ نامه ای از سوی شرکت توانیر در این ارتباط صادر نشده است.

لذا ازفعالان در فضای مجازی و سایر رسانه ها درخواست می شود  تا نهایی شدن دستورالعمل ها و ابلاغ آن از مبادی رسمی، از هرگونه اظهار نظر و انتشار اخباری که باعث تشویش افکار عمومی و فعالان اقتصادی شود، پرهیز کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">