ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جریمه ۲۵۰ میلیون دلاری در انتظار توییتر

| سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

طبق اسناد شکایت نامه کمیسیون فدرال تجارت آمریکا از توئیتر، این شبکه اجتماعی برای سوءاستفاده از اطلاعات کاربران احتمالا باید ۲۵۰ میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، توئیتر اعلام کرد احتمالاً برای استفاده از شماره موبایل و ایمیل افراد در فرایند بازاریابی هدفمند تبلیغات باید مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا هفته گذشته درباره سوءاستفاده این شبکه اجتماعی از اطلاعات کاربران (از جمله ۱۴ میلیون کاربر انگلیسی) بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ میلادی شکایت نامه‌ای تنظیم کرده است. توئیتر در زمان فاش شدن این امر، اعلام کرده از شماره تماس و ایمیل افراد برای امنیت حساب‌های کاربری استفاده کرده، اما بعداً اعتراف کرد اطلاعات مذکور در زمینه شخصی سازی تبلیغات به کار برده شده است.

این اقدام برخلاف توافقنامه‌ای است که این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۱ میلادی با کمیسیون فدرال تجارت امضا و تعهد کرد درباره امنیت اطلاعات شخصی کاربران آنها را گمراه نکند.

طبق گزارش‌ها توئیتر ۱۵۰ میلیون دلار برای تسویه این شکایت نامه در نظر گرفته بوده است. اما طبق اسنادی که از شکایت ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار، مبلغ تسویه احتمالاً به ۲۵۰ میلیون دلار خواهد رسید.

  • ۹۹/۰۵/۱۴

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">