ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پهنای باندی با چند برابر نیاز سرشماری اینترنتی به این طرح اختصاص داده شده است و مشکلی از نظر حجم ترافیک روی این شبکه وجود ندارد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اعلام این مطلب گفت ظرفیت شبکه ارتباطی کشور پاسخگوی نیاز سرشماری اینترنتی است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
جهانگرد گفت: پهنای باندی با حجم یک گیگابیت برثانیه به ترافیک این طرح اختصاص داده شده است و این درحالی است که طی دو روز نخست اجرای این طرح، در ساعات پیک و پرترافیک مراجعه به این سایت، کمتر از ٣٠٠ مگابیت از ظرفیت این شبکه استفاده شد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرد: در صورتی که میزان مراجعه برای ثبت نام اینترنتی سرشماری بیش از این میزان هم باشد، مشکلی از بابت ظرفیت شبکه وجود نخواهد داشت.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سرشماری اینترنتی روی شبکه ملی اطلاعات درحال انجام است خاطرنشان کرد: از نظر تدابیر امنیتی نیز گروه‌های امنیتی شبکه و نرم افزار در حال کار هستند و امنیت این شبکه تضمین شده است.

به گزارش مهر ، طرح سرشماری اینترنتی از سوم مهرماه آغاز شده است و برخی کاربران اذعان داشتند که در زمان مراجعه به این سایت با پیغام خطا و نیز تکمیل ظرفیت سایت مواجه شده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">