ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حذف ۸ میلیون فالوئر جعلی در توئیتر

| شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

پس از اجرای اقدام پاکسازی حساب های کاربری قفل شده در توئیتر، از تعداد فالوئرهای حساب رسمی توئیتر ۸ میلیون حساب کاربری پاک شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، در پی اقدام توئیتر برای پاکسازی این شبکه اجتماعی از حساب های کاربری تقلبی،  تعدادی از کاربران پرطرفدار آن با کاهش تعداد فالوئر روبرو شدند.

دونالد ترامپ (رییس جمهور آمریکا)، الون ماسک (مدیر عامل شرکت تسلا)، جک دورسی (مدیر ارشد اجرایی توئیتر) و عده ای از هنرپیشگان از جمله کاربرانی بودند که با کاهش چند هزار نفری فالوئرهایشان روبرو شدند.

توئیتر روز چهارشنبه اعلام کرد فالوئرهایی باحساب های کاربری قفل را پاکسازی می کند.

این آخرین تلاش توئیتر برای پاکسازی حساب های کاربری تقلبی و ربات ها از این شبکه اجتماعی است. اوایل هفته گذشته دورسی در یک توئیت نوشت: این هفته ما حساب های کاربری قفل شده که (تغییرات مشکوکی در رفتار این حساب کاربری مشاهده شود) را از فهرست فالوئرهای پروفایل کاربران در سراسر جهان پاک می کنیم. به همین دلیل تعداد فالوئرهای بسیاری از پروفایل ها کاهش می یابد.

او در توئیتی دیگر اعلام کرد در نتیجه این اقدام ۲۰۰ هزار فالوئر از دست داده است. طبق اطلاعات شرکت Socialbakers تاکنون حساب کاربری رسمی توئیتر بیشترین تعداد فالوئر را از دست داده است. به طوریکه حدود ۸ میلیون حساب کاربری در بخش فالوئرهای آن پاک شده است.

این در حالی است که باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا نیز بیش از ۲ میلیون فالوئر از دست داده است. از تعداد فالوئرهای حساب کاربری دونالد ترامپ نیز ۳۰۰ هزار مورد کاسته شده است.

توئیتر پاکسازی حساب های کاربری قفل شده را اقدامی برای احیای اعتماد کاربران به این شبکه اجتماعی اعلام کرد.

  • ۹۷/۰۴/۲۳

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">