ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حمله سایبری بیمه برزیل را فلج کرد

| يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

حمله سایبری به شرکت بیمه پورتو سگورو در برزیل باعث شد ارائه خدمات مختلف از طریق آن متوقف شود و شبکه رایانه‌ای این شرکت از کار بیفتد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، شرکت یادشده که سومین شرکت بزرگ بیمه‌ای در برزیل است و بیش از ۱۳ هزار کارمند دارد، این موضوع را به اطلاع کمیسیون اوراق بهادار و بورس کشور رسانده است.

بر اساس بیانیه پورتو سگورو، این شرکت به سرعت همه پروتکل‌های امنیتی را فعال کرده و به تدریج محیط عملیاتی خود را بازیابی کرده و در جهت از سرگیری فعالیت‌های عادی در اسرع وقت تلاش می‌کند.

شرکت یادشده جزئیات بیشتری را در مورد این حمله سایبری افشا نکرده، اما مدعی شده هیچ نشت داده‌ای از دفتر مرکزی آن و نیز شعب این شرکت رخ نداده و هیچ اطلاعات شخصی از مشتریان یا شرکای تجاری این شرکت به دست هکرها نیفتاده است.

این شرکت بیمه در زمینه ارائه خدمات بیمه مسکن و خودرو پیشتاز است و بیش از ۱۰ میلیون مشتری حقیقی و حقوقی دارد. پیش از این در ابتدای سال ۲۰۲۱ شرکت سی وی سی که یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات مسافرتی در برزیل است نیز مورد حمله باج افزاری قرار گرفت.

  • ۰۰/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">