ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خروجی تکفا 2 تا پایان سال ارایه می شود

| سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۲:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

بودجه‌ طرح تکفای دو از سال 84 با توافق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت تعیین و در اختیار دبیرخانه‌ شورای عالی اطلاع‌رسانی قرار گرفت که بخشی از بودجه در انجام فعالیت‌های صورت گرفته جذب شده است و بخش مانده تا اواخر سال مالی 86 یعنی تیرماه 87 جذب خواهد شد.

سعید سالاریان - معاون دبیرخانه‌ شورای عالی اطلاع‌رسانی - در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب و با اشاره به طرح تکفای 2 و با ابراز امیدواری از این که تا پایان سال 87 خروجی‌های این طرح آماده عرضه باشد، تصریح کرد: اجرایی شدن نتایج طرح به تصمیمات بعدی مسوولان بستگی دارد.

او تاکید کرد: شورای عالی اطلاع‌رسانی طرح را آماده کرده، ارائه می‌دهد تا بعد از رفع مشکلات در صورت پذیرش الگویی برای نظام جامع فناوری اطلاعات کشور باشد تا بتوان به صورت اجرایی از آن استفاده کرد.

سالاریان افزود: خروجی طرح که به صورت یک کار تحقیقاتی و ارزیابی‌های کارشناسی در حوزه بین‌المللی و داخلی است در رابطه با توان فن‌آوری اطلاعات کشور در حال حاضر در حوزه‌های مختلف و نقطه‌های مطلوب و ایده‌آل که باید اتفاق بیفتد و مصادیق و نمونه‌های پیاده شده در خارج از کشور که می‌تواند بومی‌سازی شود در قالب طرح جامع عرضه می‌شود.

  • ۸۷/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">